miercuri, 2 aprilie 2008

pretini pururea

stateam zilele astea si ma gandeam la...cineva. un bun prieten...un fost...un sprijin atunci cand am avut nevoie...si multe altele. cuvintele sunt prea sarace ca sa exprime tot ce a insemnat el pentru mine. ma rog...stateam si imi aminteam faze de acum cativa ani (inainte sa plece in spania si sa se cam raceasca treburile).
cum am fost noi intr-un bar (nu dau nume ca sa nu fac reclama negativa) si stateam, ca doi proumbei ce ne gaseam, la o masa si beam bere. la un moment dat el s-a gandit ca ar manca niste bake rolls. ca urmare, o cheama pe chelneritza (o blonda urata si cu capu' in nori) si o intreaba politicos (da...e capabil si sa fie politicos) daca au bake rolls. tipa se uita cu o privire pierduta la el si il intreaba..."ce muzica canta?". eram pe jos...amadoi...ne-am chinuit sa-i explicam cum ca de fapt bake roll se mananca nu se asculta. raspunsul ei a fost "nu...erm...nu avem". aveau dar...mai conteaza?
alt bar...alta poveste. i s-a aprut lui ca sunt funny cand ma enervez si...s-a apucat sa ma enerveze. am suportat cu stoicism pana cand a inceput sa numere de cate ori ma enervez. in 2 ore a ajuns la 1 milion. va zic eu...a trisat (daca ma enervam foarte tare punea 50 000)
la mare...costinesti...ce vremuri...noi doi, animalutzul meu (frati-miu) si o pretena. dupa ceva mai mult alcool, tipa a cam luat-o pe ulei (aici e si vina tipului ca a facut prigat cu votka...prea mult alcool in sticla aia). ajunsi la vila unde eram cazati, tipa a considerat de cuviinta sa se schimbe, asa ca a intrat in camera (partial) si ne-a impartasit dilema: "sting usa?...inchid lumina?...NU". ma rog...pana la urma s-a suparat pe noi dar...i-a trecut. imi amintesc si de filmele pe care ma obliga sa le vad. not bad...dar ma obliga sa ma uit si la fazele de speriat . de ce eeeeu? de ce pe mineeeee? intr-o seara d-asta de vizionat filme l-a apucat dorinta de a-si demonstra puterea de suctiune. m-am ales cu un ochi vanat pe chestia asta...si l-am purtat cu mandrie o saptamana. da da...mi-a supt ochiul. nu credeam ca e posibil dar...pentru el nu exista notiunea de imposibil...mai ales cand vine vorba de tampenii (but i still luv u). in seara aia am consumat un sfert din fondul de ten ai maica-sii si am reusit sa ma sterg de 2 ori pe maioul lui taica-su pentru ca nu am nimerit prosopul. si totusi...desi mereu eram vanata prin anumite parti de la forta lui de suctiune, de fiecare data cand am avut nevoie de el a fost langa mine. cand m-am desparit de un anumit tip cu o mare "influienta" asupra anumitor persoane pe care le-a intors impotriva mea...a fost langa mine. cand ma certam cu ai mei era langa mine. cand aveam examene ii sangerau pumnii de cat mi-i tinea stransi (asa zice el). gasea momentele cele mai potrivite sa-mi declare ca ar vrea sa ma "zborsheasca de pereti" (asta era declaratie de dragoste...nu va speriati)

Un comentariu:

Nightwane spunea...

sunt sigur ca ala despre care vorbesti este un geniu, un divin, un dumnezeu al tuturor.



ADICA IO!