miercuri, 2 aprilie 2008

bored

eu sunt anti-manele. total impotriva lor. si la mare am avut ghinionul de a fi intoxicata cu acest gen muzical care denota o complexitate a liniei melodice si o cultura iesite din comun. ma rog...negativu ca negativu...ala are sanse sa sune bine (doar sunt ciordite...manca-v-as ochishorii)...dar versurile...ah versurile...pura tortura. se canta despre frati...despre dusmani...despre prieteni...despre femeia-curva...femeia-iubita-care-te-iubeste...femeia-iubita-care-te-paraseste (mi se pare perfect normal)...despre masini tari...despre distractii in cluburi...si mai nou despre leii grei (hitul sezonului dupa cum am mai spus). in mamaia nu se putea sa nu auzi asta macar de 2-3 ori in interval de o ora. oare chiar ne-am manelizat in totalitate? oare tinerii si maturii si batranii nostri asta vor? mamaia nu e chiar o statiune unde sa se duca tot romanu (e scumpa de te arde la buzunare). oare romanu nostru care sa-si permite sa mearga acolo este cel semi analfabet...plin de gel...de aur...cu gagica buna atarnata de bratul dotat cu kile de bratari si inele...cu camasa descheiata ostentativ sa se vada mararul brunet si des de pe piept?

probabil ca multi o sa ma considerati ingusta la mine...cu ochelari de cal...whatever. nu ma intereseaza. dupa umila mea opinie portretul manelistului de sex masculin este exact cel descris mai sus. femeia manelista este si ea pe aproape: la fel de culta...tot cu kilu de bijuterii kitchioase atarnate pe unde nici cu gandul nu gandesti...evident o bluza decoltata si scurta si sclipicioasa si roz sau verde prazuliu combinata cu o curelusa pe post de fusta sau o pereche de pantalonasi atat de mulati incat vezi mai mult decat ai dori.

poate unii vor spune ca nu toti manelistii "e" inculti. ei bine...este. am observat asta pe prieteni d-ai mei. oameni destepti...cu scaun la cap. au inceput sa asculte manele si...s-au tampit frate. nu te mai intelegeai cu ei. au renuntat la menele si si-au revenit. deeeeci...i rest my case. maneaua tampeste fratilor. si mai grav e ca rasuna pe toate drumurile...mai ceva ca o-zone in germania. e trist ce se intampla cu noi...dar sta in puterea noastra sa schimbam...

Niciun comentariu: