miercuri, 23 aprilie 2008

de prin lume

am trait sa o vad si p-asta: canibalism in floare si oamenii aia chiar sunt mandri de ei. prin china cica, se prachica papatul de...avortoni. mare delicatese mare...
te duci la spital, ceri un fat avortat, doctoru ti-l da, si esti mai tare decat ala de papa caviar dimineata, la pranz si seara.
si doctorii sunt si ei ok cu treaba asta...mai bine asa decat sa se piarda. pe mine ma depaseste chestia asta. adica...nu e ca si cum ai manca un purcel de lapte sau un pui de gaina. mananci o chestie care, daca s-ar fi dezvoltat complet, ar fi fost un om. si mai si lauzi gustul si fragezimea. makes me sick.
si stateam si ma gandeam asa...bineinteles exagerand o tzara, cum imi sta in caracter. peste un numar de ani resursele pamantului se vor cam epuiza. cel putin asa se preconizeaza. si atunci ce o sa facem? ajungem sa ne mancam la propriu intre noi? adultii is mai atosi da merge, in lipsa de altceva?!
de acum o sa am mai multa grija cand spun cuiva "manca-mi-ai curu". cine stie cum ma aude vreun chinez si raman fara...

si daca nu credeti si vi se pare SF, am si linkuri doveditoare:
http://www.geocities.com/orthopapism/anthropophagy3.html
http://www.heretical.com/cannibal/china.html

2 comentarii:

Aimee spunea...

am vazut si eu imaginile respective, dar mi se pare un truc. Nu cred ca e adevarat!

Alina spunea...

brr...nu m-am uitat la imagini. m-a fost frica. dar am vazut in prea multe pagini si prin prea multe locuri ca sa fie doar vrajeala. plus ca astia au chestii ciudate gen...alta specialitate care costa de rupe este creier de maimuta mancat direct din craniu...dupa ce capul intreg a fost fiert in prealabil