miercuri, 2 aprilie 2008

never been kissed

o comedie romantica. protagonista isi doreste sa devina reporter (era doar editoare) si i se ofera sansa atunci cand este desemnata sa faca un reportaj despre viata in liceu. conditia era sa fie sub acoperire, sa se comporte exact ca o eleva. ea avea ceva sechele ramase de pe urma perioadei cand a fost eleva "cu acte in regula", dar se descurca. filmul in sine e dragut, e funny, merita vazut daca vreti ceva usurel. totusi, altceva m-a atras la el si m-a facut sa scriu blogul asta. undeva la inceputul filmului, tipa discuta cu 2 colege si se ajunge la sarut. si ea afirma ca niciodata nu a fost sarutata cu adevarat. si uite ce spune ea despre sarut: "That thing, that moment, when you kiss someone and everything around becomes hazy and the only thing in focus is you and this person and you realize that that person is the only person that you're supposed to kiss for the rest of your life, and for one moment you get this amazing gift and you want to laugh and you want to cry because you feel so lucky that you found it and so scared that that it will go away all at the same time.".

mi s-a parut o "definitie" geniala (daca pot sa-i spun definitie) si m-am gandit putin. oare eu...?
si mi-am amintit de un prim sarut...cu o anumita persoana. parca il simt si acum. a fost o chestie de moment. o chestie la care nu ma asteptam, dar pe care mi-o doream. a fost romantic, si timpul parca se oprise in loc, si totul era perfect. si parca nu mai era nimeni in jurul nostru, si parca nu mai vroiam sa se termine. s-a terminat atunci (nici un sarut nu dureaza la infinit)...dar inca mai am parte de asa ceva din cand in cand. momente in care simt ca totul se sterge cu buretele...ca nu mai am griji, necazuri, ca nu ma mai doare nimic. momente in care nu am nevoie de altceva, nu imi doresc altceva... momente in care ma rup de tot ce e rau si nedrept...si pur si simplu sunt fericita...

sa fiti pupati

Niciun comentariu: