miercuri, 2 aprilie 2008

13th of...

13...zi cu ghinion. e o supersitie stupida...si totusi exista tari in care nu exista etajul 13, nu exista numarul 13 la case si nu stau 13 persoane la masa nici sa le pici cu ceara. si la noi 13 e considerat cel mai ghinionist numar. eu nu prea am superstitii de genul. m-am nascut intr-o zi de 13 si am presupus ca asta va anula efectele nefaste asupra mea. nu am remarcat vreodata ca in vreo zi de 13 sa am mai mult ghinion ca de obicei...sau sa imi mearga mai prost etc. si mi-a fost bine. de obicei superstitiile au efect doar daca chiar crezi in ele. si atunci capata tarie pentru ca niste chestii care, daca s-ar intampla in mod normal, ar parea mici necazuri, in ziua de 13 devin catastrofe inevitabile care iti distrug pacea si armonia interioare si exterioare. asa sa fie? nu cred. am ajuns mai demult la concluzia ca daca cineva crede din suflet o chestie, in cele din urma se va intampla. daca crezi ca vineri, 13 iti aduce ghinion, asa va fi. daca crezi ca vei muri in ziua x la ora y, lasa bani de inmormantare. daca crezi ca peste 5 luni o sa te concedieze seful pentru ca nu mai faci fata, deja ar trebui sa-ti cauti un nou job. toate chestiile rele se vor intampla daca tu esti convins de asta. subconstientul este foarte puternic.

oare reversul e pe bune? daca cezi din strafundul sufletului ca vei obtine o promovare o vei obtine? nu. daca crezi ca peste fix 2 ani, 3 luni, 1 saptamana si 6 zile vei gasi iubirea adevarata, o vei gasi? nu. daca esti convins ca maine vei avea succese, vei avea? nu.

damn life...not fair! subconstientu asta...porc infect...numa' de rele se tine. nu e chiar asa. atunci cand crezi ca ceva rau ti se va intampla, traiesti cu spaima in suflet si in minte. maximizezi toate efectele negative ale actiunilor tale si le ignori pe cele pozitive. tot timpul ti se pare ca ceva naspa te pandeste dupa colt si parca ii vezi umbra hidoasa si parca il simti azvarlindu-se asupra ta. la un moment dat iti vei provoca singur rau. ti-e teama ca vei fi concediat? daca esti suficient de convins de asta, vei fi din ce in ce mai ineficient, pentru ca vei considera ca oricum nu are sens sa te mai zbati. daca esti convins ca vei muri nu vei mai avea grija de tine pentru ca oricum n-o mai duci mult si atunci n-are sens sa te mai zbati sa obtii ceva. daca esti convins ca o relatie nu va dura vei fi ori dezinteresat (ce sens are sa investesc sentimente?) ori stresant (stiu ca o sa ma lase....nu pot sa-l las sa ma lase...trebuie sa stau in sufletu lui tot timpu sa nu ma lase).

concluzia...daca esti convins ca ti se va intampla ceva rau...ei bine...you won first prize...one way ticket to your worst nightmare.

pe de alta parte...de ce nu se intampla lucrurile bune cand suntem convinsi de ele? it's sooo simple. sa zicem ca eu sunt convinsa ca o sa fiu bogata cand o sa fiu mare. ma zbat pentru asta? nuuu...o sa fiu convinsa ca o sa se intample asa ca nu voi face nimic in sensul asta deci...nu se va intampla. sau...sa zicem ca sunt convinsa ca gigel ma iubeste si o sa fie bine. pe chestia asta eu nu mai fac nimic ca sa mearga relatia. si la un moment dat gigel se plictiseste. sau...sunt convinsa ca nici o boala nu se lipeste de mine...ca sunt imuna. si atunci nu am grija de mine. si...pic bolnava...

ma rog....intelegeti voi ideea. nu e bine nici prea prea nici foarte foarte. e bine sa vrei dar sa fi dispus sa lupti ca sa obtii. e bine sa ai temeri, dar sa nu le lasi sa iti controleze viata.

ce buna sunt cand e vorba de dat sfaturi...mai greu cu aplicarea lor...

Un comentariu:

Anonim spunea...

la naiba si cu practica asta. si eu dau niste sfaturi!!! dr.love is my middle name sau dr. fix-it-all. oricum practica ma da gata si pe mine. si din ce dau eu sfaturi mai bune, din aia mi se intampla si mie exact lucru ala si nu pot sa rezolv nimic.
ideea e ca :D...,,ce ti-e scris in frunte ti-e pus" nu stiu cat mai functioneaza...tre sa lupti pt ceea ce vrei, atfel, daca lasi totul in mainile sansei...sansa e sa iasa naspa.
sunt super de acord cu tot ce ai scris...
hugs.