miercuri, 2 aprilie 2008




exista prietenie intre baieti si fete? majoritatea spun ca nu. ca inevitabil unul dintre ei vrea ceva mai mult. i totally disagree. sunt ferm convinsa ca poate exista o prietenie sincera si fara ganduri necurate si intre 2 persoane de sex opus. de ce ar fi asta impotriva firii? ca sa poti fi prieten cu cineva nu trebuie sa ai aceeasi chestie intre picioare, ci trebuie sa ai alte chestii in comun. eu una am si prieteni de sex masculin. si bag mana in foc si pentru mine si pentru ei ca nu am simtit nici un fel de atractie unul fata de celalalt. e o chestie cat se poate de ne-sexuala ca sa zic asa. we're buddies and nothing more Image. and it feels good. e bine sa ai pe cineva caruia sa-i poti impartasi temerile tale si problemele si sa vezi ca te asculta si te ajuta. sau sa te entuziasmezi pentru o reusita si sa vezi ca nu da ochii peste cap si nu iti spune ca e gelos pe fericirea ta (da...mi s-a intamplat si asta de la o...best friend). am ajuns la concluzia ca uneori e mai bine sa ai prieteni de sex opus. macar asa poti fi 99% sigur/a ca nu e gelos...nu-ti baga bete in roate...nu saliveaza dupa curu' prietenului tau etc. am zis 99% ca mai exista si cazuri....
candva mi-a zis un tip ca nu exista prietenie intre baieti si fete. ca de fapt tipii cu care ma inteleg eu bine si pentru care nu simt nimic vor sa-mi intre in pantaloni. o tipa careia i-am povestit asta a zis ca ar trebui sa fiu flatata. ei bine...WRONG. nu e un compliment ca lumea sa te priveasca ca pe un fel de papusa gonflabila. no sir. mai degraba e un compliment ca lumea sa vrea sa te cunoasca mai bine...sa fie interesata de ce ai in cap si in suflet. evidnt nu-mi doresc numai amici. i'm only human on the inside...i need something else too. dar e totusi o chestie sa stii ca ai amici care sunt acolo pentru tine cand ai nevoie (chiar daca uneori par retardati Image). eu sustin cu tarie ca exista prietenie intre tipi si tipe...si nimeni nu-mi scoate asta din cap.

Niciun comentariu: