marți, 1 aprilie 2008

monumentul eroilor...americani

intr-o zi cu soare ma plimbam eu agale prin cismigiu. admiram lacul...pomii...florile...statuile...ce mai e pe acolo. si...deodata..pe ce imi pica mie ochii? "monumentul eroilor americani" - o foarte frumoasa piatra pe care scrie ceva (n-am mai avut rabdare sa citesc). am simtit cum imi urca sangele-n cap. oare pana cand o sa ne mai indesam limba intre fesele americanilor? noi chiar nu avem eroii nostrii? ah...ba da...ma scuzati...avem si noi monumentul eroului necunoscut. e drept ca nu e in inima capitalei...si nu are placuta pe care sa scrie ca suntem rugati sa il protejam, dar asta pentru ca eroul ala este al nostru, nu al americanilor. noi acum trebuie sa ne guduram ca niste catelusi pe langa al' puternic. macar daca l-am alege p-ala puternic de pe urma caruia putem si noi profita...dar no way. pana la urma, daca ne gandim bine, avem pentru ce sa le multumim americanilor, nu? ia sa vedem...coca cola...daaa...ce ne-am face fara ea? probabil am trai mai mult dar...cine mai vrea sa traiasca mult? ia sa mai vedem...ah...fast-food...puteam uita aceasta industrie care ne ajuta sa ajungem la dimensiunile "de invidiat" ale americanilor? un adevarat izvor de sanatate daca ne gandim mai bine. mai avem si draguta de valentine's day, care nu a ezitat deloc sa ia locul dragobetelui. parca e mai interesant sa iti celebrezi iubirea intr-o zi care se cheama valentine's day si sa zici "i love you" decat sa te plimbi cu jumatatea de dragobete (suna urat, nu? deloc melodios) si sa-i soptesti suav "te iubesc" (evident asta in conditiile in care chiar am avea nevoie de o zi speciala pentru a ne arata dragostea fata de ceilalti). vai dar era sa uit...frumoasele...genialele...profundele filme americane. ce ne-am face fara expresivii actori care invata generatiile tinere, cu mintea ca un burete, cum sa injure, sa bata, sa faca pe gangsterii etc etc etc. aceasta lista de beneficii poate continua.
mda...acum inteleg de ce in inima bucurestiului noi, romanii, putem admira monumentul eroilor americani

Niciun comentariu: