miercuri, 2 aprilie 2008

noul barbat ideal


citeam azi niste articole pe net si mi-a sarit in ochi unul dintre ele. ceva legat de metrosexuali. cica in curand ei vor deveni idealul femeilor. oh c'mon... mi se pare aiurea. sincer, eu prefer un barbat care este barbat. unu' care mai umbla si neras, care isi mai roade unghiile din cand in cand, care se comporta ca un barbat tipic. nu as putea fi vreodata cu un tip care stie mai multe decat mine despre ultimele tendinte in moda, despre farduri sau despre cum sa iti intretii unghiile si ce lotiune de corp e mai buna. pentru asta am prietene.

mi se pare aiurea ca un barbat sa petreaca mai mult timp decat o femeie in fata oglinzii. mi se pare aiurea sa vezi un barbat chinuindu-se sa isi asorteze hainele, sau sa isi usuce lacul de unghii. la fel cum mi se pare ciudat sa vad barbati care isi dau cu balsam de buze in mijlocul strazii. ok...iti dai...ti-au crapat buzele. dar nu te opresti in mijlocul strazii, scoti oglinjoara si incepi sa te pomadesti. plus ca, barbat fiind, ar trebui sa folosesti asta strict in scopuri terapeutice...nu ca sa ai buze mai apetisante.

ma intreb cateodata incotro ne indreptam. la un moment dat nu se vor mai putea face diferente intre sexe. toata lumea va arata la fel. ma rog...daca nu se masculinizeaza femeile Image. am vazut mai demult un tip in troleu care m-a socat. initial am crezut ca e fata. vopsit blond, cu niste suvite impecabile, cu o freza foarte atent realizata, cu cercei peste tot si cu niste hainute tare simpatice, plus un ghiozdanel discret, asortat cu pantofiorii. ah...am uitat sa mentionez ca avea si lip gloss. mi-am dat seama ca e tip pentru ca nu avea sani deloc si avea vocea destul de groasa. pana si gesturile m-au socat. exact gesturi de fufa fitzoasa. asta sa devina idealul masculin? fetelor...treziti-va!

Niciun comentariu: