marți, 6 mai 2008

tot de prin presa

nu ma pot abtine doamnelor si domnilor. azi mi-a picat iar in mana ring, dar nu avea nimic iesit din comun. dezamagitor de-a dreptul. daaaar...am pus mana pe libertatea si am recuperat. libertatea nu se dezminte. am gasit un articol in care spune ca romanii au puteri paranormale in majoritatea cazurilor si ar putea sa practice cu succes vrajitoria (WTF?!). in articol spunea ca de fapt doar 50% dintre femei si 30% dintre barbati au puteri paranormale (oricum suntem peste medie pentru ca media e 40% femei si 20% barbati). macar asa sa fim si noi peste altii...nu numai cu boli si poluare si alte chestii de prin cutia pandorei (mai putin speranta). tot conform studiilor gradul de paranormalitate (exista cuvatul asta?) la romani este egal cu gradul de paranormalitate la tibetani. deci ne-am scos (din normal probabil).

citind mai departe am aflat ca multi romani nu isi dau seama ca au aceste capacitati si se preconizeaza infiintarea unui centru independent unde oamenii sa se poata duce sa isi testeze toate calitatile extrasenzoriale, ca sa se aiba o evidenta clara. sper ca nu au de gand sa-i arda pentru erezie dupa ce ii gasesc.

oricum...se pare ca si noi avem un romanas in cartea recordurilor. i se spune 'omul magnet' si a reusit sa tina timp de 5 secunde 61 de agrafe de birou pe fata. foarte tare frate. putem sa il angajam pe post de panou publicitar sau ceva de genu ca tot nu cad chestiile de pe el. mai avem unu care cica vindeca pareze. ce de iisusi la noi pe plaiurile mioritice. mai ca te apuca mandria. ca sa nu mai vorbim de celebrele vrajitoare din chitila (cine or mai fi si alea - nu ziceti 'niste tiganci' ca asta am vazut si eu), care se aduna noaptea si fac fierturi ciudate, probabil intru izgonirea zombie-lor sau poate ca sa cheme fortele intunecate ca pielea lor.

acuma stateam eu si ma gandeam, printre altele, cati oameni de genul asta am tot vazut prin ziare, pe la tv, pe la cunoscuti. am auzit de o gramada de paranormali d-astia, care mai de care mai talentos si mai energo-terapeut. daca ar fi asa, atunci n-ar mai fi nimeni bolnav, nu? ca e mai ieftin sa te duci la un nene cu incantatii decat la un spital. si daca ar fi asa, inseamna ca dumnezeu si-a trimis deja o gramada de fii inapoi pe pamant, sau poate ingeri incognito sa creeze o diversiune.

pun pariu ca si eu sunt paranormala. si tu. si prietenii tai. ia incercati sa tineti chestii pe fata sau sa va vindecati de vicii... sa fiti sanatosi (psihic) si hai sa ascultam si o piesa in ton (care e una dintre all time favorites):


4 comentarii:

Anonim spunea...

eu pot sa tin o sticla de bere la gura pana o golesc pe jumatate. se pune?

Alina spunea...

poti sa trimiti o scrisoare sau un mail la ring. cred ca ar putea sa scrie un articol de 2 pagini pe tema asta :P
oricum mie mi-ai castigat respectul cu chestia asta :)

danspatarujr spunea...

Eu tin hinele pe mine cat e ziua de lunga.
Asta se pune ?

danspatarujr spunea...

Hainele, scuze :))))