duminică, 25 mai 2008

downstairs

poate unii dintre voi ati ajuns prin downstairs cand era pe la mosilor, pe linia lu' 21. de anul trecut s-a mutat si abia aseara am ajuns sa vad si eu noua locatie. m-a surprins sa vad aceeasi chelneri, acelasi dj, si m-am bucurat sa vad aceeasi atmosfera.

sa va povestesc putin despre el. este un fel de bar unde se si danseaza. acum, in noua locatie, este muuult mai mult loc de dans. problema ar fi ca sunt doar 14 sau 15 mese, plus cateva scaune de bar, deci marele ring de dans nu cred ca s-ar umple asa usor (desi la mese incap lejer 9 persoane - asta ca sa va faceti o idee despre dimensiuni). muzica: de toate...ma rog...aproape...lipsesc manelele (yay) si muzica pe care nu se poate dansa. in rest se impletesc in armonie deplina 'ioane, ioane', 'la isla bonita', 'iwant to break free', 'hava nagila', 'comandante che quevarra', 'drumurile noastre', 'i was made for loving you', 'rock around the clock', 'jungle book' etc. din punctul asta de vedere...nota 10.
un alt punct in plus este ca aici nu gasesti lume de bamboo sau de twice sau mai stiu eu ce. deci fara fitze, fara tarani, fara cocalari, fara parada modei, fara apa plata cu lamaie. aici gasesti oameni de toate varstele, de toate greutatile, care uita de inhibitii si danseaza si se simt bine. si asta te indeamna sa iei aceeasi atitudine. aseara am vazut o baba la vreo 50 si ceva de ani (zic atata ca am vazut-o de la distanta) care dansa de mama focului. a dansat baba toata noaptea de nu se poate. era amuzanta ce-i drept, dar ea se simtea bine. am mai vazut un cuplu care se simtea la fel de bine. o energie la ei care parca te umplea si pe tine...neste titirezi in toata puterea cuvantului. am vazut si 2 cupluri care dansau superb. se vedea ca au experienta la d-astea. am vazut un tip care la hava nagila a parcurs aproape juma de bar dand din picioare si topaind de mama focului. si nu va mai plictisesc cu ce am vazut eu. va las sa va duceti sa vedeti si voi :P
un alt plus (fata de partea cealalta mai ales) este ca acum e cineva care serveste pe la mese. nu mai trebuie sa te duci la bar sa iti iei. e un tip scundutz, cu plete, care alearga de nici nu-ti dai seama cand si cum ajunge langa tine, si care te intreaba de 4-5 ori pe noapte daca te simti bine si daca totul e ok.
preturile sunt ok pentru obisnuiti ai cluburilor si barurilor din centru, piperate pentru obisnuiti ai baruletelor de cartier si terasucelor. si totusi...sunt ok.
am gasit si 2 minusuri: unul dintre ele ar fi ca nu prea ai semnal pe vodafone iar cosmote-ul e mort acolo. deh...in subteran. si al doilea ar fi ca trebuie sa cobori niste scari cam creepy ca sa ajungi in bar..si cand am ajuns eu mirosea a mancare de te dadea pe spate. in rest...mi-a placut, va recomand, adresa e calea floreasca nr 111, site: aici

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna,
Iti citesc de scurt timp blog-ul si mi-se pare interesant cum scrii.
Ai fi interesata sa scrii scurte post-uri in functie de dorinta si timpul tau liber, pentru bani?

Daca te intereseaza si doresti mai multe detalii te rog trimite-mi un mail pe adresa de pe care ti-am lasat acest comentariu.

danspatarujr spunea...

@cdascalu : Daca vrei, iti scriu o poveste despre Laura Andresan & Gayfest . De adormit copii si de colorat visele diversilor cu diverse orientari.