sâmbătă, 24 mai 2008

indiana jones


Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull....atsept filmul asta de tare mult timp, fiind o fana infocata a lui Indy. ai am ajuns sa il vad (YAY!) si trebuie sa spun ca e genial. nici nu am simtit cum au trecut cele 2 ore si mi-a lasat sentimentul ala pe care l-am avut si dupa Stardust, si dupa Harry Potter (dap...sunt si fana infocata HP si nu mi-e rusine chiar daca pe carti scrie 9 - 12 ani), si dupa Die Hard 4. ceva gen WOOOOOW. chiar daca harrison ford nu mai e chiar in floarea varstei (dimpotriva, e doar o tzara mai putin batran decat bunica-miu), chiar daca nici machiajul nu ii mai poate ascunde varsta, tot e bun. e bun, frate. inca nu pot sa imi pun gandurile in ordine ca sa-l elogiez si mai mult pentru ca imi sunt proaspete in minte senzatiile. nu pot decat sa spun ca aia care au zis ca e prea batran pentru asta, ca filmul nu are cum sa se ridice la inaltimea celorlalte, ca efectele o sa faca mai mult rau decat bine sunt niste prosti. stiu ca in gustul omului nu poti sa te caci, dar eu imi permit sa comentez...ca asa mi-e firea.

in final, va recomand tuturor sa il vedeti. daca sunteti fani merita din plin. daca nu, puteti sa deveniti desi e cam tarziu. urmatorul indiana jones va fi doar cu shia labeouf din cate am auzit eu.

si pentru ca ma simt generoasa...trailerul:

Niciun comentariu: