duminică, 18 mai 2008

nevoi de viteza...romaniaks

in primul rand vreau sa ii multumesc lui mihai pentru comoara pe care o s-o vedeti acum, aici:

http://www.prostreetromania.ro/prostreet.htm

sa incepem cu filmuletul de prezentare, care poate fi pentru toti o lectie de engleza impecabila, combinata cu o atitudine de invingator. sa nu mai vorbim de superbele masini care bat orice audi TT, toyota celica, nissan skyline sau ce mai vreti voi la popoul gol. si gagicile...oh gagicile...atata bun gust combinat cu frumusete, inteligenta si gratie...

trecand peste filmuletul de prezentare, ne loveste textul...si ala de intampinare si ala in care omu sustine ca site-ul este in engleza. acum imi dau seama ca in scoala nu am invatat nimic. engleza mea de balta nu se compara cu mirifica limba literara a lui 'street king' popescu. de poze sa nu mai vorbim...nu am cuvinte. doar de taica-su chiar imi pare rau...god arrest his soul...

mai departe este la fel de bine. mai putine cuvinte dar din ce in ce mai multe poze. fiare vechi peste fiare vechi...au...masini peste masini...si pitzipoance...tot ce vreti. si cum domn' popescu s-a gandit la toata lumea...aveti si wallpapers in partea de jos...

genial...pur si simplu genial



Niciun comentariu: