luni, 5 mai 2008

presa noastra cea de toate zilele

azi vroiam sa scriu despre ziua barbatului ca aveam eu neste idei. dar m-am razgandit dimineata cand mi-a oferit un coleg spre citire ziarul RING. este un ziar free gen compact, doar ca este genial. printre multele articole penibile din el am gasit sublimul intitulat "Elodia este in Elvetia. Isi alapteaza copilul". nu m0a interesat niciodata telenovela elodia, dar asta parea prea tare asa ca m-am pus pe citit. au fost cele mai bine pierdute 5 minute pe ziua asta. un nene pe numele lui Dragos Corciova (inventator de meserie) sustine ca stie mai bine decat oricine care-i faza cu elodia. se pare ca demoazella este in elvetia, si are un baietel, care nu e al lui cioaca ci al unui nene fost mare de prin Serviciul de Contrainformatii al Comandamentului Militar al Comitetului Central al PCR. nenea asta (cu cetatenie maghiara cica) a pus ochii pe elodia si i-a turnat un plod. intrebat cum mai poate nenea ala sa produca copii cruzi viabili, mandrul inventator a spus ca stie el ca ala foloseste retete de fertilizare indiene. WTF?!

daaaar...asta nu e tot. mandrul inventator al "capsulei aerospatiale individuala, autopropulsata, pentru salvarea astronautilor de pe vehiculele aerospatiale avariate si/sau capturarea si transportul meteoritilor catre combinatele siderurgice spatiale" (?!?!?!?!?!) stie si alte chestii la fel de importante si vitale precum locatia elodiei. spre exemplu, dupa ce mii de ani au fost considerati scufundati, disparuti, exterminati etc, se pare ca de fapt atlantii vin de pe constelatia Lebada (n-ar trebui sa se cheme altfel atunci?) si vor sa preia controlul pamantului. din acest motiv sunt atatea inundatii. atlantii ne survoleaza in navele lor camuflate de nori de ploaie, iar ploile sunt doar urmele lasate de navele lor. ei spera sa ne inunde si sa ne faca sa ne parasim planeta (nu ca ar mai avea ce face cu ea asa distrusa cum e). dar nu trebuie sa disperam. domul inventator a gandit el deja dispozitive cu care sa ne putem apara de atlanti. ne apara domn' dragos...chill

poate unii dintre voi necredinciosii nu credeti in dispozitivele lui si in eficienta lor. din nou va spun: don't worry. in '81 nenea a fost rapit de extraterestrii (ne zice si cum arata: corp de copil si capul mare. si seful lor avea capul lui nichita stanescu. ah...leoaica tanara iubire...pe ce planete ai prins tu viata?). probabil ca omuletii condusi de marele poet l-au invatat cate ceva despre nave si metode de aparare impotriva atlantilor. altfel de ce l-ar mai fi rapit?

in alta ordine de idei, Diana Guresoaie (daca stie cineva cine e sa-mi zica si mie) ne recomanda "Conversatie la Catedrala" a lui Mario Vargas Llosa pentru ca ea umbla prin cafenelele de pe dorobanti.

lumea asta se duce de rapa. am zis...

5 comentarii:

Anonim spunea...

dar faptul ca ziarul ring a reusit sa sparga unul dintre cele mai tari sisteme de securitate ce zici, eu sincer m-am distrat tare articolul cu inventatorul

Alina spunea...

eu am plans cand am citit articolul ala. tot plans se cheama si daca razi cu lacrimi, nu? :P

Anonim spunea...

oh, dar ma bucur ca recunosti ca au fost niste momente pierdute cu folos. eu ma mai uit la emisiuni de genul, unde tanti zitza din colt ne spune cum a stat ea de vorba cu o entitate care i-a spus cum sa salveze lumea. ma amuza la culme! mai bine ca orice comedie americana. oare in alte tari or exista emisiuni de genul asta? ca m-as uita si la el, sa nu am senzatia totusi ca suntem cei mai tari si sa mi se urce la cap.

Alina spunea...

iti garantez ca exista, dar nu as putea sa iti dau exemple. totusi, la cat de maniaci sunt americanii cu ozn-uri si alte minuni de genul, categoric s-au gandit deja la chestii d-astea. plus ca tot ce avem noi e copiat de undeva.

Anonim spunea...

hahahahahahahahahahahaha