duminică, 11 mai 2008

oh god!!!

azi vroiam sa ma duc la film. n-am mai fost ca...n-am mai avut chef, dar in cautarile mele pe www.hmultiplex.ro am vazut ceva care mi-a facut pielea de gaina si mi-a inotrs stomacul pe dos...la propriu. aveti aici un link intru desfatarea voastra:

http://www.hmultiplex.ro/index.php?id=36&mov=520&cHash=d5c6d7617a

filmul se cheama, dupa cum puteti vedea, 'poveste de cartier'. distributia este ravissanta (vorba lu' wane): sorinel copilu de aur. WTF?! dupa ce l-am avut pe adi de vito zis minune in 'furia' si pe vali vijelie intr-o incercare vomitiv de esuata de a copia the osbournes acum aducem si sperantele manelelor pe marele ecran sa ii promovam? mie nu-mi vine sa cred ce vad acolo. recunosc, nu am vazut filmul. dar din motive de principiu si amor fata de sanatatea mea psihica, nici nu vreau sa ma gandesc la posibilitatea de a-l vedea. este pur si simplu cutremurator.

ar trebui sa ne gandim la un film independent numit 'amenintarea manelelor' sau 'manelele ataca' sau 'apocalipsa manelizata la maxim'. holly shit...vreau sa ma mut din romania (sau mai bine zis rromania...cum am vazut repetitiv pe alt blog pe care il urmaresc eu)

Niciun comentariu: