luni, 5 ianuarie 2009

idiotic

oricat de deschisa la minte as fi, si oricat de ciudat ar fi simtul meu al umorului, asa ceva nu pot sa inghit:



presupun ca este o incercare a unui retardat de a fi amuzant. presupun ca majoritatea pustanilor (nu ma refer neaparat la varsta) gasesc asta o treaba foarte spirituala si inspirata. mie mi se pare doar o chestie penibila si ofensatoare pana la dumnezeu. probabil ca unii o stiti, poate ca unii nu. sa fie de la mine pentru voi...si sa dea dracu' sa lase vreunu comentariu ca i-a placut. va gasesc si-n gaura de sarpe si va bat cu....genitalele voastre peste gura. e blogul meu si trebuie sa fiti de acord cu mine, asa ca puteti sa-l balacariti pe porcu asta :P

3 comentarii:

Anonim spunea...

portie buna de ironie vizavi de versurile unor rapperi. feminismul contraataca, altfel nu vad de ce te-ai fi simtit ofensata :)

Anonim spunea...

OMG! Ce seamănă treaba asta cu nişte clipuri rap de prin anii 70! :))

Anonim spunea...

Buna, si eu m-as simti ofensata de cantecel la prima vedere.

Dar m-am uitat de mai multe ori si chiar cred ca tipul face misto de indivizii a caror "arta" poate fi redusa la un mesaj din asta.

O dovada in plus pentru ipoteza mea ar putea fi melodia "Eveyday ordinary guy" interpretata de acelasi individ. Da-i un search...

All the best,
Miriam.