duminică, 18 ianuarie 2009

bedtime stories

nu, n-am de gand sa va spun o poveste, ca pun pariu ca stiti si voi destule (o sa te sun maine, esti al doilea...stiti voi). ideea este ca am fost ieri la "bedtime stories" the movie. si mi-a placut. este un film ca toate celelalte filme ale lui adam sandler (mai putin click si drama in care joaca el si al carei nume nu-mi vine cum in minte). mie mi-a placut, mi s-a parut amuzant, tras de par, exagerat, stupid pe alocuri... ce mai...adam sandler (evident apare si rob schneider un piculetz ca altfel nu se putea). o sa va pun traileul mai jos ca sa vedeti despre ce e vorba ca mi-i lene sa fac acuma rezumat de film. daca vi-l recomand? hm. am un prieten caruia cu siguranta nu i-l recomand pentru ca il uraste pe adam sandler mai mult decat as fi crezut ca poate uri cineva pe cineva pe care nu-l cunoaste. daca aveti asemenea sentimente inaltatoare fata de adam sandler, atunci sariti-l p-asta. daca nu, vedeti-l, dar cu prieteni, ca sa aveti cu cine va distra. va recomand la procinema, poate dati peste cuplul care a stat in spatele meu :D. tipul radea ca beavis...sau butthead. oricum prindeti ideea. iar tipa se sufoca si guitza si radea in acelasi timp. le un moment dat radeam cu lacrimi...si nu neaparat de film. if u're lucky...who knows :P

si trailerul:

Un comentariu:

Anonim spunea...

Spanglish...