marți, 27 ianuarie 2009

Atentie

post serios de data asta.

am citit pe un forum urmatoarea istorisire a unei tipe (va fac un rezumat). a primit un tel de la orange chipurile (ea avand abonament orange) cum ca poate beneficia de 1000 de min gratuite pe 6 luni, cu conditia bage niste coduri pe mobil. i s-a spus ca va primi si sms de confirmare. dupa primul cod a citit sms-ul de confirmare, care o informa de fapt ca a incarcat cartela prepay x cu suma de 200 eur. pe forumul respectiv erau mai multe persoane care ziceau ca au patit asa ceva, pe irange si cosmote. eu am patit pe vodafone, dar eu eram la munca asa ca l-am expediat pe tip inainte sa apuce sa imi dea toate detaliile.

concluzia este: aveti grija. se pare ca asta e urmatoate inselatorie dupa ce aia cu castigatu de masina sau telefon a aparut prin ziare.

Un comentariu:

Anonim spunea...

pai daca a mancat-o in cur ...
pun pariu ca a primit mesajul ala de pe un numar de telefon mobil normal si nu de pe un numar de relatii clienti orange/cosmote/etc .

Orice mesaj oficial trimis de operatorul mobil va fi trimis NUMAI de la nr oficial ( fie relatii clienti fie plati facturi etc )

De exemplu la cosmote primesti de la 1234 ... la orange sunt primite de pe 444 ( cred ca 444 este ... nu mai tin minte exact ... dart oricum un numai de genul asta )

daca primiti un mesaj care zice " orange va invita sa va aruncati pe geam" ... o faci ? :))