vineri, 9 ianuarie 2009

...

si am plecat si de la banca. ce m-a uimit a fost ca mi-a venit greu. cand mi-am luat la revedere de la colegi (ca asa-i frumos, chiar daca unii s-au purtat urat), mi-a venit sa plang. nush de ce. un prieten mi-a zis ca probabil si daca as fi la inchisoare si mi-ar da drumul dupa o perioada as incepe sa bocesc la plecare. foarte posibil. si uite cum se duce reputatia mea de dura pe apa sambetei :))

acum, tinand cont ca am plecat si de acolo, sunt somera. pentru prima oara in aproape 4 ani. e ciudat. tot am senzatia ca e weekend. si nush ce sa fac cu timpul meu. parca e prea mult...e clar ca nu prea sunt facuta sa stau acasa. si e la fel de clar ca nu am fost prea inspirata sa imi da demisia acum, in plina criza si lipsa de gaz de la rusi (nu ca ar avea vreo legatura da' ma dau informata :P). acum imi caut job. si vad ca sunt la fel ca si pana acum...dar nu gasesc nimic sa mi se potriveasca. e putin inspaimantator. stie cineva cam cate pagini e bine sa poti sa traduci pe zi si cam cat e tariful pentru 2000 de caractere fara spatii? ca se pare ca fara experienta nu poti nici macar sa raspunzi la intrebarile din mini-interviul online.

in incheiere va prezint "sofia" (singura melodie care mi-a placut din tot radio zu - pe care il ascultam la banca zilnic)



parca melodia suna mai bine la radio (probabil din cauza zambetului tamp al aluia, pe care nu il vezi la radio). si tipii sunt romani (chiar am fost uimita cand am aflat asta)

Niciun comentariu: