marți, 20 ianuarie 2009

pitzi

am terminat de vazut "sex and the city" de curand. deh, daca sunt somera stau acasa si ma uit la seriale. sau ma joc. sau citesc. sau dorm. dar sa revenim. facand abstractie de faptul ca este un basm modern, cu femei cinice sau nu, romantice sau nu, curve sau nu, care isi gasesc toate marea dragoste, eu am observat altceva care m-a luminat o tzara. femeile alea (mai putin miranda, care este mai decenta si mai putin sic), sunt pitzipoance in adevaratul sens al cuvantului, din toate punctele de vedere, si avanseaza pe parcurs pana ajung de-a dreptul ilare in pitzipongeala lor. poate pentru ele, in NY, este OK. sar pentru mine este exact ce vad in fiecare zi pe pitzipoanca si pe cocalari. si asa m-am luminat. asa apar pitzipoancele. se uita la un serial, isi aleg un idol, si fac ce pot sa ajunga asa. pentru ca unii oameni nu isi dau seama ca filmul, oricat de realist ar fi, oricat de mult seamana cu viata ta, oricat de aproape simti personajele, e film. sa luam un exemplu: eu. personajul meu preferat este samantha. pentru ca e cool si funny, pentru ca se trage in draci si nu-i e rusine. dar asta nu inseamna, sub nicio forma, ca o sa ma apuc sa fac si eu la fel pentru ca vreau sa fiu ca ea. dimpotriva, daca as putea sa aleg unul dintre personaje, as alege-o pe miranda, pentru ca viata ei imi pare echilibrata si pusa la punct, mai mult decat a celorlalte.
stau si ma intreb acum cate fete isi asteapta alesul pe cal alb. cate fete spera ca vor gasi barbatul care sa le duca la paris. cate fete viseaza la familia perfecta, si casa perfecta, si jobul perfect si barbatul caruia sa i se scoale oricand. probabil ca multe. am avut o prietena care se identifica cu carrie atat de mult incat incepuse sa-i imprumute gesturile, privirea in anumite situatii, si chiar si modul de a vorbi. si dupa asta, a inceput sa refuze baieti ca au dacie, nu masina straina, ca nu i-au platit consumatia, ca nu au dus-o in nush ce fitza de bar (in conditiile in care ea, pe cont propriu, abia avea bani de o apa plata cateodata). nu stiu ce mai face ca nu am mai vorbit cu ea de ani de zile, dar stiu ca la un moment dat s-a trezit. a renuntat sa mai priveasca enigmatic in gol, sa-si mai muste buzele si sa caute barbatul vedeta, sau barbatul plin de bani, sau barbatul sofisticat si semi-nobil (la 18 ani e oricum destul de greu sa gasesti asa ceva).
si acum m-am pierdut in ganduri si idei. chiar daca spun in stanga si-n dreapta ca viata nu e ca in filme si nimic nu e perfect si nimic nu e cum te astepti, in sinea mea sunt totusi o romantica incurabila. asa da pana la urma lasam de-o parte anularea viselor. fetelor, puteti sa credeti ce vreti si sa visati cat vreti. dar dati-o dracu de pitzipongeala ca nu sunteti pe un platou de filmare, nu sunteti fashio iconuri si nici nu veti deveni doar pentru ca va imbracati si va purtati pitzipongeste pe strazile micului paris

4 comentarii:

Anonim spunea...

lol
niste pitzipoance

oricum hai sa zicem ca acceptam faza cu dacia . Razvan mi-a zis o faza de la el de la pitesti . Prietenele verisoarelor lui au zis "E dragut mai Andra ( andra e verisioara sa ) ... dar doar un Peugeot 206 ?"

:D

Anonim spunea...

Hai ca ma faci sa rad.
“...sa luam un exemplu: eu. personajul meu preferat este samantha. pentru ca e cool si funny, pentru ca se trage in draci si nu-i e rusine. dar asta nu inseamna, sub nicio forma, ca o sa ma apuc sa fac si eu la fel pentru ca vreau sa fiu ca ea.”
Dar draga mea, eu zic sa lasi snobismul la o parte pentru ca deja esti ca ea, exceptand bineinteles fizicul.

“stau si ma intreb acum cate fete isi asteapta alesul pe cal alb. cate fete spera ca vor gasi barbatul care sa le duca la paris. cate fete viseaza la familia perfecta, si casa perfecta, si jobul perfect si barbatul caruia sa i se scoale oricand. probabil ca multe.”
Nu stiu ce ti se pare atat de anormal sa-ti doresti asa ceva. Mi se pare si normal sa ai anumite aspiratii in viata si anumite asteptari. Da, am vrut asa ceva in viata si am si obtinut pana la varsta asta tot ce enumeri tu mai sus fara sa mi-o trag cu unu si cu altu spre deosebire de tine probabil si fara sa fiu o pitzi. Desi nu inteleg ce intelegi tu prin pitzi. Probabil pt tine, dc arat bine si am si cat de cat grija de mine si de cum ma imbrac, fara sa fiu vulgara, m-ai considera o pitzi.

Concluzia trasa dupa ce-am citit aceasta postare este una singura. Esti o persoana mai mult decat frustrata pe viata si pe femeile care arata bine, jobless, fara nici o realizare pana acum in viata si-n plus nu ai niciun fel de pretentie de la tine, daramite de la viata asa in general. Dar asta nu era nimic nou, stiam deja. Frustrarea asta te impiedica sa relationezi cu femeile in general si te impinge in bratele si patul oricarui barbat care iti iese in cale.

Trist ....... !

Alina spunea...

erm, anonim, imi pare rau sa iti spun ca te inseli. de fapt ce zic eu aici? imi pare bine. descrierea aia pe care ai incercat tu sa o faci acolo nu se potriveste deloc cu ce sunt acum. poate acum cativa ani ar fi mers cat de cat (faza cu relationarea cu femeile, dar nu din motivele pe care le spui tu, ci din cu totul alte motive pe care nu vreau sa ma apuc sa le insir aici).
si as fi tare curioasa sa stiu cine esti tu de fapt, si nu sa te ascunzi in spatele unui "Anonim", pentru ca acest comentariu nu imi pare deloc unul lasat de o persoana oarecare.

Anonim spunea...

anonim ... esti praf .
thank you and goodnight :D
in cazul in care nu intelegi engleza hai sa iti traduc : "SUGI PULA :D"