joi, 4 decembrie 2008

ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi

nu, postul asta nu are nicio legatura cu romanul care a distrus, probabil, vieti de liceeni :P. pur si simplu titlul mi s-a parut potrivit, pentru ca astazi este ultima zi de munca la call center (unde lucrez de vreo 3 ani si 10 luni). de luni voi incepe lucrul la o banca, pe pozitie cea mai de jos (nu femeie de serviciu, ci operator ghiseu, care s-ar putea sa fie si mai rau). ma gandesc cu o groaza teribila ca voi avea colegi noi, care s-ar putea sa nu ma inghita (nu sunt usor digerabila pentru oameni care nu au o doza de nebunie :P). ma gandesc ca nici nu stiu unde voi fi repartizata (momentan cica cotroceni dar asta se poate schimba) si marga m-a tot incurajat spunandu-mi ca o sa ajung langa dragonul rosu, unde o sa ma bombardeze chinezii cu bani in sacose de rafie (nuuuu...doamne te rog nuuuu)

oricum, scopul acestui post nu este sa ma plang de noul job (decat putin). la noi se obisnuieste, cand pleaca cineva, sa trimita un mail mai mult sau mai putin lacrimogen, de despartire. din pacate eu inca nu am inteles cum se trimite mail la toata lumea asa ca voi profita de faptul ca unii colegi ma citesc ca sa imi iau, pe aceasta cale, la revedere.

vreau sa va zic, oameni buni, ca va iubesc pe toti, cu bune si cu rele, si o sa-mi fie al dracu de dor de voi. o sa incerc sa vin sa va vizitez daca programul imi permite, si sper sa ne mai auzim, sa ne mai vedem, sa mai iesim pe ici pe colo impreuna. as vrea ca noii colegi sa fie macar pe jumate la fel de buni ca voi. am invatat o gramada de chestii de cand sunt aici, de la fiecare dintre voi. e adevarat ca unii oameni m-au dezamagit la un moment dat, pentru ca au uitat chestii pe care nu aveau voie sa le uite, dar asta se intampla peste tot si oricui. si oricum amintirile frumoase sunt mai multe, si lectiile de viata la fel. am invatat ca orice este posibil daca ai vointa, si am vazut oameni care ar fi putut muta munti din loc doar dorindu-si asta, dana. am vazut oameni care au resuti sa treaca peste niste situatii dureroase si sa-si pastreze zambetul pe buze, marga si irina. am vazut oameni care sunt capabili sa isi sustina punctul de vedere si sa nu dea inapoi pentru ca asta stiu ei ca trebuie facut, alina. am invatat sa joc wow si sa fac raiduri, si acuma ma apropii si eu de statutul de jucator mai putin sucky, andrei. am invatat ca daca te straduiesti poti sa invingi greutatile si sa iti urmezi visul, sandra. am avut lacrimi in ochi cand am aflat ca unul dintre colegii mai are doua botzuri de om acasa, ionutz. am vazut ca nu e musai, daca te mariti, sa nu mai eisi si sa nu te mai distrezi, nico. am invatat ca exista si sharoma vegetariana si ca si oamenii mari mananca piure de mere cu morcovi (nu ca o sa incerc vreodata), laura. am vazut ca, daca iti doresti ceva varietate, poti sa vezui china, sa te bucuri de ea si sa te intorci sa povestesti o aventura pe care unii oameni nu o traiesc niciodata, hanne.am vazut ca se poate ca alti oameni sa isi ia masina visurilor mele, deci poate o sa pot si eu, cretz. am primit sfaturi de viata si am vazut cum reusesc unii barbati sa-si multumeasca femeile (sa stiu sa nu ma las vreodata fraterita de unul d-asta :P), razvan. am invatat sa apreciez mai mult viata dupa ce am mers cu victor in masina. am invatat ca nu e musai sa fii scorpie si militaroasa ca sa fii un bun team leader, marga. am vazut ca exista si oameni care isi iubesc jobul asa de mult incat, morti, copti, bolnavi, von la munca (asta fac si eu si nu-i bine), lorena. am aflat ce inseamna sa fii departe de casa, de parinti si de prieteni, si parca nu mai vreau sa ma mut in alt oras sa scap de ai mei (si aici ar fi asa de multi de mentionat...toti colegii din provincie care isi fac facultatea in bucuresti si se chinuie si simt lipsa familiei asa cum nu mi-as fi inchipuit vreodata ca se poate)

stiu ca am ratat cativa colegi, stiu ca nu i-am mentionat pe cei care ne-au parasit, dar sunt asa de multi, si mi-e asa de greu, si deja imi vine sa plang, asa ca va rog sa ma iertati toti cei care nu va regasiti aici, si sa stiti ca toti ati insemnat ceva pentru mine, tinand cont ca am lucrat atata timp impreuna si am comentat de atatea ori importiva sistemului, si ne-am bucurat impreuna cand pica netul (:D), si am trait aici, impreuna, atata timp...

6 comentarii:

Anonim spunea...

iti doresc din tot sufletul sa iti fie bine, sa gasesti, in sfarsit, ceea ce cauti, sa ai parte numai si numai de bucurii... o sa-mi fie dor de tine si de discutiile nostre " inteligente " ... si sper ca vom pastra legatura!!! te poop mult si dulce si iti doresc tot ce e mai bun!! Alina Iacob :* >:D<

Anonim spunea...

a .. si apropo... stai linistita ca oricum colegi ca noi nu vei mai gasi :P

I am Sara spunea...

u know I'm gonna miss you... especially on Monday... your seat will be empty :( .
but... it's for your best, for a brighter future... for trying something new, for risking it all and for doing all the things you want...
oh... I'm crying now..
:(
S.

Anonim spunea...

... e prima data cand bag un comment p un blog, multa bafta la banca! la faza cu picatu netului pot spune ca am contribuit si io d cateva ori cand ma mai impiedicam d router :)) sarbatori fericite, pitic :)

Me spunea...

hey, eu cred ca orice inceput e greu, dar uneori e mai bine asa ;)

Anonim spunea...

e bun articolul....