luni, 22 decembrie 2008

new end

maine sper sa imi dau demisia de la banca. e naspa. oamenii sunt naspa (si clienti si colegi). poate am avut eu ghinion. celelalte fete se simt bine unde sunt, chiar daca muncesc mai mult ca mine. eu inca nu am voie sa pun mana pe bani. toata ziua fac copii de buletin, dau chitante din imprimanta si pasez unica stampila de la o colega la alta. inteleg ca sunt noua, dar as prefera sa invat ceva decat sa fac pe purtatoarea de stampila si fata de la xerox. si nici macar nu spun "te rog".au senzatia ca este de datoria mea sa fac asta. si faza care a pus capac azi a fost ca una ma trimis sa ii aduc apa. nu m-a rugat...m-a trimis pur si simplu. si cu asta basta. daca vroiam sa servesc oamenii ma faceam ospatarita, purtam decolteu, inghiteam magarii si luam bacsis mare. si paznicul obez si batran, in incercarea lui de a face o gluma, m-a facut grasa. si cand am sunat-o pe tanti de la HR sa o anunt ca vreau sa plec s-a luat de mine. ca e urat ce fac. ca de ce am mai acceptat jobul daca vroiam sa plec (in conditiile in care i-am zis ca tocmai ce am pimit 2 oferte mai bune. de unde era sa stiu cand m-am angajat ca o sa ma sune oracle peste cateva zile?). asadar, maine ma duc sa am o intalnire cu dama de la HR si cu directoarea (bestia sinistra care m-a facut s aplang la primul interviu). abia astept sa scap de acolo. nu zic, o fi bine, dar nu e pentru mine. eu sunt croita pt altfel de oameni si altfel de munca.

in metrou am vazut o tipa care avea bluza cu umerii cazuti...i se vedea un umar. o baba i-a atras atentia ca i-a cazut bluza

vine craciunul si nu-l simt. vreau sa ninga. si sa am iar 10 ani. si sa fiu inamorata iar de winnetou...winnetou e mai cool decat harry potter :P

8 comentarii:

Anonim spunea...

Dacă de pe 360 am priceput de ce ai dispărut, tot n-am înţeles de ce ai plecat de la Pinnacle.

În fine... Mai bine că pleci de la bancă, mai ales că la unele sucursale se închide la ora 17, dar oamenii de la ghişee stau şi până la 20 să completeze hârţoage. Plus aşa cum ai zis şi tu, atmosferă nasoală, stress, etc.

Baftă!

Anonim spunea...

Ionut ideea e ca una e sa stai peste program in fiecare zi pentru ca asa trebuie si una e sa stai intr-o zi doua sa rezolvi o chestie daca e nevoie

Pai explica-mi si mie de ce kkt iti faci un contact pe 8-9 ore de munca daca trebuie sa stai 10 ? De ce nu iti face contact pe 4 ore atunci ... ies mai avantajos.

pai mersi frumos asa angajez si eu un om pe 9 ore si il pun sa lucreze in tura dubla pentru ca asa se face ... pai bine tata ...
Hai sa angajam oameni pe part time si sa ii punem sa lucreze full pentru ca asa trebuie . Merge ?

pai si eu intr-o zi de exemplu inceput lucrul la 9 dimineata si am plecat pe la 9 de acolo dar a fost absolut ok pentru ca trebuie sa duc o factura pana la sediu sau ceva de genul asta . Sau de exemplu la 6 cand sa plec se strica ceva si doar nu ii lasam pe oameni si plecam.

Una e sa stai peste program 3 ore in fiecare zi pentru ca vai doamne asa functioneaza treaba ( pai atunci fa-mi dracu` un contract pe 12 ore ) si una e sa stai atunci cand se iveste ceva neprevazut.

Me spunea...

Eu iti doresc tot binele din lume la viitorul job, si sper sa fie mult mai ok decat pinnacle. Bine ai facut ca ai plecat de la banca

PS: Craciun fericit

Anonim spunea...

draga mea, unde naiba ai lucrat?
cumva la BRD?

Alina spunea...

Am plecat de tuta, ca am crezut ca in alte parti umbla cainii cu covrigi in coada. sper ca urmatorul job (sper sa existe un urmatorul cat de curand) sa fie mai mult ca ala vechi si mai deloc ca asta.

iar pentru aki nu pot decat sa zic ca am ramas cu gura cascata. de unde stii? :)

Anonim spunea...

Pleaca draga, nu se renteaza sa lucrezi cu imbecilii...nu se vor schimba niciodata :) :*

Ana Maria spunea...

f tare...:)))
draga mea nu pot sa iti spun decat ca m-am distrat copios cand ti-am citit postarile legate de JOB...chiar nu stiu de ce naiba nu AI INTREBAT cum e la Banca?!!!
ti-as fi prezentat eu banca exact asa cum e, cu bune si cu rele..ca doar nu am lucrat degeaba si stii k le zic de-a binelea ...
ce pot sa spun acum....sincer, imi pare rau ca a tb sa ai o exper din asta, dar CAPU sus, Invata din intamplari si Mergi mai Departe!
...si nu uita viata e o c...ai grija sa ..cand trebuie ;) sau , cum spune o colega de -a mea: NU UITA, SPUNE NU drogurilor! Hahahahh...Pupici!

Anonim spunea...

stiu pentru ca stiu
si pentru ca lucrez in sistem de 9 ani :D