duminică, 14 decembrie 2008

HELP

bai copii sa ma ajute si pe mine cineva ca nu mai suport. cred ca nu am mai scris niciodata atatea posturi consecutive despre munca, dar intelegeti-ma ca e job nou si...de kkt (pardon my french). ce am facut noi vineri? ne-am dus la o alta agentie. si ce am facut acolo? am capsat in puii mei foi cu pinuri de plicuri cu carduri. 17 cutii au fost si in 3 echipe le-am facut. ma rog...teapa cea mai mare a fost la mine. eu cu colega-mea am inceput prinele asa ca am facut 7 cutii. ce a insemnat asta? scoti plicu din cutie, rupi pinu din coala aferenta, verifici numele si adresa si capsezi. rezultatul: am stat o ora peste program, ma doare mana dreapta de mor (abia pot sa ma imbrac si sa ma dezbrac...si ajutor nu cer ca mi-e jena), ma doare spatele de imi vine sa plang (de la scaunele incomode si aerul conditionat care imi batea fix pe sale...si nu mai sunt nici eu tanara :P) si ma dor si tibiile da asta e de la statul in picioare in casierie. deci...sa vedem. dupa o saptamana de lucru la banca: s-a tipat la mine pe motive de cacat, a trebuit sa imi fac analizele (alt sange :((((( ), ma dor toate oasele ca pe o baba batrana cu dintii de lana (ioi de cand mn-am mai folosit expresia asta...) si am inceput sa dorm din ce in ce mai putin. cui cu ce am gresit? ce pacate din ce vieti anterioare platesc acuma? cum scap de aici? trebuie sa scap...e musai...ca in ianuarie incep cursul si p urma is legata de ei 3 ani sau platesc cursul ala.
HELP!!!

6 comentarii:

Me spunea...

Parerea mea e: fie sa pleci si sa cauti alt job, fie sa incerci sa iti faci sederea acolo cat mai placuta (cum sper sa iti spuna altcineva :P)

I am Sara spunea...

cred ca ti-ar prinde bine o pauza... tuturor ne-ar prinde bine o pauza...
:( sincer, imi pare rau sa aud ce ti se intampla...

Anonim spunea...

Ce naiba mai Anita, te stiam mai curajoasa....Te dai batuta de la atat ? Nu ziceai ca ai invatat cate ceva de la fostii tai colegi de munca ? Orice inceput e greu si sunt sigura ca iti va fi din ce in ce mai bine !! Eu te poop si nu te da batuta !! Fii o luptatoare !! Multa bafta !! :*

Anonim spunea...

nu tr sa te uiti daca iti este jena :) (la treaba cu imbracatul si dezbracatul)
ps: si la ce agentiei esti ? nu de alta insa poate iti fac o vizita ca si asa intru in libere pana joi, inclusiv :). Vinerea lumea imi incepe weekend`ul iar eu abea atunci ma duc @ work ...

Anonim spunea...

:) niciun inceput nu e usor.....insa cred ca daca tot ai ajuns acolo sa ramai si sigur vei mai avansa...
Multa bafta! ;)

Alina spunea...

hai sa imi mai raspund si eu la comentarii pentru ca vad ca oamenii sunt solidari (va multumesc pt asta)

me, de placuta nu are cum sa fie placuta entru ca eu nu-s genu care sa plece capul la infinit si sa inghita cacaturi, si la un moment dat o sa ma satur sa fac arhivarile altora sau chestii de genul si cred ca o sa iasa cu scantei. deci cred ca prima varianta

sara... >:D< (si aici intra atat de multe chestii pe care nici nu vreau sa le mai gandesc ca imi vine iar sa plang. cum e fara mine?:P)

anonim (oamenilor...puneti si voi un nume acolo sa stiu cui ma adresez cand mai raspund)...de la fostii mei colegi nu am invatat cum sa ma descurc in situatii in care oamenii devin asa de acri si de frustrati. si azi am remarcat ca tipa cu care stau eu acuma sa invat ia pastile anti stres ca sa reziste. si are 24 de ani. eu nu vreau sa ajung asa

adrian...oricat mi-as dori sa te vad...NU iti zic la ce agentie sunt :)) oricum momentan eu doar fac copii la buletine, mai pun o stampila cand ma lasa colega si ma fatai pe acolo complet inutila

lauris...m-am gandit si eu la asta la inceput...dar sutn atatia oameni care sunt aici de 2-3 ani si nu au avansat incat...uneori prefera sa promoveze pe unul care e de 1 an dar are pile...si cum nu am pile...ar fi o treaba sa imi gasesc la firma cu care sunt in tratative acum :D