marți, 9 decembrie 2008

noile munci

sunt convinsa ca multa lume asteapta postul asta cu sufletul la gura, ca pe ziua de salariu :))
am vrut sa scriu de ieri dar eram prea obosita (se pare ca statul degeaba oboseste de nu-ti inchipui).
ieri am fost pentru prima oara la banca in calitate de angajat, si am stat in back office sa citesc oferta bancii. cine dracu si-a inchipuit ca-i atat de multa!!! un top intreg de hartie (poate exagerez putin, dar doar putin, gen +/- 20 foi). am citit de mi-au iesit ochii din cap si am mai luat si pentru acasa. dar asta e cat de cat ok. in schimb tzatzele...pardon...femeile de acolo...doamne apara si pazeste. toata ziua vorbesc ca niste gaitze. ieri subiectul zilei a fost ca una a facut varsat de vant, si s-a plimbat si pe la ele prin birou si ele nu au aerisit si o sa faca si ele varsat de vant ca nu au facut. ma rog...una mi-a placut ca era finutza si dragutza si chiar m-a condus la locul de fumat ca a zis ca e mai usor decat sa imi explice (azi si-a dat-o si ea in petic).

asaaaa...azi. azi am scos la imprimanta inca un top de hartie...si iar am citit de mi-au iesit ochii din cap. dar azi atmosfera a fost muuult mai galagioasa decat ieri. s-a luat una dintre cotofene de noi ca nu am venit cu hartia de la madam de la resurse umane (care e super de treaba) si ca o folosim pe a lor. parca plateste din buzunar. de maine primit ca imi aduc hartie igienica de acasa si sticluta cu apa sa nu cumva sa le consum lor...consumabilele. si noi 3, ca niste mandre ce ne gasim, ne-am dus sa cerem hartie la HR ca s-a ofuscat blondina (baba, baieti, baba...nu-i de voi desi se tine bine :P). tare rau s-a incins atmosfera dupa ce am primit noi hartia. a tipat femeia aia la telefon ca apucata...cum vorbea cu cineva cum incepea sa se ratzoiasca de parca e banca ei. a fost o galagie acolo de neimaginat. si eu ma chinuiam sa citesc oferte si reguli...
si bomboana de pe coliva a fost ca am ascultat toata ziua colinde. nu mai vreau sa aud nici macar un colind mic. nu mai suport. cred ca am facut alergie...dupa cum am aflat ca a facut una dintre tipele de la ghiseu dupa ce a mancat sarmale aduse de alta tipa (nush de unde). a povestit in gura mare cum si ce i s-a umflat si cum a fost la spital si cum i-au facut intravenos...da da...intravenos.
de maine cobor la ghiseu. sa vedem cum e si acolo. doamne ajuta

mi-e dor de hecc :-s

5 comentarii:

I am Sara spunea...

:)))) mie nu mi-e dor de Hecc...
hai ma, ca viitorul suna bine!
bafta multaaaa!
Peace!
S.

Me spunea...

eu tot ce pot sa iti doresc e " rabdare si tutun" dupa cum e vorba ;)

Anonim spunea...

:))))))))))))

cand vine vorba de colinde te sustin... bafta in continuare ;)

Anonim spunea...

ufff....cred ca nu mai vreau in banca :))

Anonim spunea...

pare mai mult o aventura si nu o zi la munca :) insa bancile din ziua de astazi chiar sunt niste aventuri :)