joi, 18 decembrie 2008

oameni

tinand cont ca acum am de mers o groaza cu metroul ca sa ajung la munca (de la iancului la eroilor) (HA! nu e afumati) mai analizez oameni. ieri am vazut 3 specimene deosebite.

locul 3: o femeie de varsta cu mama asortata toata: palton portocaliu turbat, pulover portocaliu, camasa kaki cu portocaliu, fusta kaki si strampi portocalii (la fel de turbati ca paltonul). nu am nimic impotriva asorteurilor, dar la varsta ei portocaliul ala arata ca curu

locul 2: un tip (simpatic de altfel...si inalt :D) care era atat de pensat incat in prima faza am crezut ca nu vad bine. vai de capul si de zilele mele...avea sprancenele arcuite si subtiate cam ca...pitzipoancele. si deja incepusera sa-i creasca si se vedeau naspa :P

locul 1: un tip epilat...pe maini. de ce i-am acordat locul 1? pentru ca era un tip destul de paros, iar de apilat, numai pana la incheietura. cand a pus mana pe bara si i s-a ridicat maneca, am avut o revelatie...mai avea o maneca pe dedesubt...din mararul de pe mana. nu ma mir ca gagica cu care era nu prea avea tragere de inim sa-l pupe :)

5 comentarii:

Me spunea...

Chestiile astea sunt foarte bine venite, dar atunci cand nu iti pica ochii in gura de somn. Si eu le experimentez zilnic de la semanatoare la republica. Si ciudat am descoperit o persoana care ma urmareste pana la republica, exact de la semanatoarea :))))

Alina spunea...

sper ca e fata :D. in felul asta poti spune ca ai o admiratoare secreta...si nu prea :P

Anonim spunea...

da, da, da ... esti invidioasa ca nu erai tu la brat cu tipul ce avea marar :)) tanjesti dupa primul loc, recunoaste :D

Alina spunea...

poi iti dai seama ca mor de ciuda, adriane...
ce poate fi mai cool si mai de prima mana decat sa ai un gagiu care are maneca lunga chiar si daca e dezbracat? ioi...ma intreb daca a facut la fel si cu picioarele...si cum arata omu asta la mare... :))

Anonim spunea...

Stii ce-ar fi mai groaznic? Un tip in varsta, imbracat in portocaliu, pensat si epilat :))