joi, 13 noiembrie 2008

what is wrong with me?

in ultima vreme am avut o perioada tare clumsy, si vad ca nu se mai termina.
saptamana trecuta am varsat de 2 ori paharul cu apa la munca...si am stat 10 min sa sterg apa care baltea sub calculator...ma mir ca nu s-a stricat masinaria ca atata mai lipsea. am reusit sa vars apa, cola si sa pun ciocolata din gogoasa pe tastatura (nu in acelasi timp). tastatura mea nu mai e la fel. am turnat apa pe langa pahar si cand mi-am dat seama m-am panicat si in incercarea de a sterge mi-am spart paharul preferat. strangand cioburile evident ca m-am trezit cu unul in deget. holly shit cat sange poate curge sintr-o rana asa de mica... ca tot veni vorba de sange, m-am si taiat de 2 ori in timp ce imi faceam papa. cred ca e un semn sa nu mai gatesc. sunt plina de vanatai pe picioare pentru ca ma tot lovesc de chestii, si un deget de la picior nu va mai fi niciodata la fel pentru ca l-am busit (din nou) de mi-au dat lacrimile. dau peste oameni pe strada si nici nu-mi dau seama ca de fapt sunt prieteni d-ai mei (si eu aveam un simt de observatie nemaipomenit). evident ca dau cu capul de geam mai mereu acasa cand ma aplec sa fac cate ceva, iar faza care a pus capac a fost ca azi mi-am bagat castile in paharul cu apa (evident in mod neintentionat). colac peste pupaza, ma apuca niste accese de ras necontrolat care tin cu jumatatile de ora. si toate astea intr-o saptamana
si maine am un interviu important...ma intreb ce dracu' o sa sparg/vars/rup pe acolo. oricum sa-mi tineti pumnii

Un comentariu:

Alexandrescu Sergiu spunea...

iti tin pumni!!! sa ai bafta!