marți, 4 noiembrie 2008

cand te mananca rau

iaca ce am primit eu pe mail...

I am hoping to find someone out there that can enjoy the company of a sexually liberated but aged woman

I rather enjoy the energy and eagerness of younger men but even if you are as over the hill as me and open to trying new things lets chat

you can find me in this chatroom



doamne ce oameni...asta pe langa mailurile cu fete cu boli venerice care sunt si ele tot oameni cu nevoi si cauta barbati dornici (oare ce e mai bine? sa faci bungee sau sa futi una cu boli venerice? presupun ca depinde de boala:)) )

LATER EDIT: pentru doritori i-am gasit si profilul ca to primesc mailuri cu si despre ea :))
http://webshowhost.info/madamexxx/madamexxx.html

2 comentarii:

Rechinu spunea...

Hai sa fim sinceri ca mie mi s-ar face rau sa ma uit la una ca aia cum se dezbraca :) curge toata carnea de pe ea !:)

Alina spunea...

of corse dear...dar exista si barbati carora le plac femeile mai in varsta...nu stii niciodata de unde sare iepuroiu :))