luni, 3 noiembrie 2008

i need wow help :)

sper din tot sufletul ca macar cativa dintre cititorii mei nu prea numerosi joaca wow. de asemenea sper ca macar o parte din cei care joaca se si pricep :D

acum am si eu o intrebare. am reusit sa imi aduc magul la 70 (YAY!), dar nu stiu ce anume talente sa-mi folosesc. lumea lauda arcane/frost (probabil din cauza bug-ului de pe wowscape care iti da criticals de 300% in loc de cat ar trebui). am incercat sa imi fac si eu o configuratie de arcane frost (jumi-juma), dar acum magul meu e mai slab decat era la lvl 60 (in momentul de fata un elite 60 ma termina la propriu fara nici o problema). cred ca am facut eu ceva prost, pentru ca atunci cand eram pe fire aveam damage mai mare si criticals mai dese. bottom line: am nevoie de ajutor in doua directii. mai intai vreau sa imi spuneti parerea voastra: arcane/frost sau arcane/fire? in al doilea rand, o posibilia configuratie m-ar ajuta enorm. in caz ca va ajuta cu ceva in calcule, am rata de critical putin peste 9.5% (da...stiu..imi mai trebuie si gear ca lumea dar nu am nicio sansa sa fac rost de el daca ma termina un elite 60).

in cazul in care aveti prieteni care sunt pasionati de wow, nu ezitati sa ii rugati sa ma ajute. m-am chinuit sa imi cresc magul (blood elf, btw...ca sa stiti ca nu stau prea bine cu viata) si acum vreau sa il fac si bun :D

si daca joaca cineva de aici pe wowscape dati un semn si un nume de caracter si poate jucam candva impreuna (numa daca suteti horde...pentru alliance puteti da un semn ca sa nu va omoare bodyguardul meu, ca eu in momentul de fata is muci :D )

sa curga sugestiile...va rog!

6 comentarii:

Anonim spunea...

2 site-uri ale unei tipe de la mine din cartier care e nebună după WoW:
- http://blog.mostly-harmless.ro/
- http://www.storiesofwow.com/

Anonim spunea...

daca ma intrebai de travian sau h3 te ajutam insa asa ... wow .. :) ma depaseste :D

Anonim spunea...

arunca un ochi aici
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Phrkage

Alina spunea...

merci copii :)

pana la urma am decis sa raman la prima iubire si anume fire pana la 41 cobinat cu 20 in arcane. desi...ma bate gandul sa ma bag pe arcane dar imi iubesc [rea mult pyroblastul :D

Anonim spunea...

si magul meu tot pe fire este.
nu pot concepe sa schimb pe altceva

Alina spunea...

aki, depinde unde joci. pe wowscape e un bug de care multi profita. daca bagi in arcane pana la nush ce efect si in frost ce mai ramane prinzi critical de 6000 pe frostbolt, pentru ca iti mareste crit cu 300% in loc de 80 sau cat ar trebui sa fie. dar eu ma inteleg prea bine cu pyro meu ca sa il insel acuma pe ultima suta. si vad ca ma descurc destul de bine in instante cu fire, si pt pvp am bodyguard :D