marți, 25 noiembrie 2008

say what?!

umbla vorba prin targ ca romanul e inventiv. se pare ca japonezul a depasit de mult inventivitatea romanului si...orice urma de utilitate. mai nou se pare ca a aparut sutienul pentru barbati. va prezint mostra:



si acum vine intrebarea mea (care probabil e pe buzele tuturor): de ce? adica...ce scop are acest sutien pentru barbati? sa faca mai sexy? hell no. sa ridice? atunci ar fi pentru obezi si atat. pentru ce exista sutiene pentru barbati? care e diferenta intre un sutien pentru barbati si un sutien pentru femei? exista sutiene pentru femei cupa A, care pot si purtate in caz de bubitze (:P...nu-mi sariti in cap). sutienele pentru barbati au cupa? cum se masoara? adica...daca esti slab esti A, daca te duci cat de cat la sala esti B, daca tragi de fiare esti C si de la D in sus in functie de cat esti de gras? ca barbat, daca porti un sutien te simti mai sexy? mai dorit(a)? nu inteleg...care-i faza? de ce dumnezeule mare?!

baieti, va rog sa sariti cu raspunsuri: de ce ati purta sutien?

6 comentarii:

I am Sara spunea...

why on earth would you do that?
inca imi plac barbatii care nu imi fura toate lucrurile din dulap.. aici e chiar o problema grava.
freakazoid!

Dan Gheorghe spunea...

daca barbatii poarta deja chiloti cu ata...de ce n-ar adopta si sutienul?

Alina spunea...

sara, mai postasem eu acum mult timp ideea mea despre metrosexuali. mie imi plac barbatii de la mama lor, nu aia care dau iama in fardurile mele. dar se pare ca sunt specie pe cale de disparitie.

dan...ma scuzi ca iti vorbesc la per tu dar in blogosfera lumea nu are varsta. si acum sa revin la intrebarea ta, care da nastere la o intrebare din partea mea. tu ai purta chiloti cu ata? :P chestia asta e la fel cu strap-on-ul pentru femei...parerea mea. daca n-ai, nu incerca sa-ti confectionezi.
mie tot mi se pare yuky :)

Anonim spunea...

hmmm , suna bine pentru mine :D
au si dinalea cu pernute ?:))
(daca spui ca nu am nevoie de pernute nu mai vb cu tine :D )

Alina spunea...

promiti, shumo? ca sincera sa fiu nu ai avea nevoie de pernutze :))

Me spunea...

dak sunt persoane xxxxxxxL cred ca ar putea purta, altfel eu nu m-as incumeta la asa ceva. si sincer mi se pare oribil.