sâmbătă, 15 noiembrie 2008

death race

cineva (si anume eu) regreta ca nu a vazut filmul asta la cinema. pectoralii si absomenul lui jason s pe un ecran de cinema...curge balutza doar cand ma gandesc. si cand face tractiuni si i se incordeaza spatele de parca ar avea serpi pe sub piele...vai de capul si de zilele mele. dar sa va zic putin si despre film. desi...jason s...of doamne cred ca mi-am gasit un nou barbat al vietii mele. bruce willis a cam imbatranit iar harrison ford deja se mumifica. ah...ma tot distrage imaginea pectoralilor...
deci ziceam de film. evident ca este tras de par. evident ca este exagerat pana la dumnezeu. ffs...o tanti din inchisoare trimite pe un detinut sa o omoare pe sotial lui jason s (drool), sa-l scoata pe el vinovat, ca sa il bage in inchisoare ca sa conduca el in locul unuia care murise dupa o cursa...blah blah blah. jason s (ooooffff), in suferinta din cauza mortii nevestei decide pana la urma sa accepte sa participe in speranta ca va fi eliberat. si incepe filmul. violent de nu se poate (am inchis ochii la cateva faze, but then again toleranta mea la rani deschise, sange sau mutilari e foarte scazuta). niste masini de saliveeezi pana te deshidratezi (am stat cu cola langa mine sa nu cumva sa ma apuce delirul de la deshidratare si sa-l ratez pe jason). o gagica buna, ce sa zic, bineintele copilotul lui jason (:X). si niste faze si efecte de te lasa masca. all in all, fetele ar trebui sa vada pectoralii lui jason...pardon...filmul. si baietii ar trebui sa ia aminte :))
haideti sa va pun si un trailer ca sa stiti la ce va uitati

Niciun comentariu: