marți, 30 septembrie 2008

caut...pe bune

am o rugaminte la voi, oamenii care ajungeti mai mult sau mai putin intamplator pe aici. daca aveti cunostinta de vreun post liber pe undeva, va rog sa ma anuntati. caut sa imi schimb locul de munca si pe bestjobs nu prea gasesc, asa ca apelez la toate sursele posibile.

se exclud bineinteles videochat, linii 8989 etc. chiar vreau ceva serios.

nu intentionez sa imi pun cvul aici din motive usor de inteles, dar daca aveti ceva in cap dati un semn, lasati o adresa de mail si va sterg commentul cum il vad ca sa nu va bombardeze altii cu spam.

pretty pls...

4 comentarii:

Anonim spunea...

dar de ce cauti alt job? a devenit asa de insuportabil actualul job? sau ai nevoie de ceva nou?

eu unul cum aud ceva, te anunt ;)

Alina spunea...

intr-o oarecare masura ambele motive pe care le-ai dat tu. prea multe chestii care nu se pupa cu ideile mele, plus monotonie...
merci anticipat :)

Me spunea...

hei am o colega care se ocupa cu recrutare de persoane pt anumite joburi, dak vrei ai putea lasa un cv la urm adresa: cvnou@ppromania.ro

Dak vrei anumite domenii sau ce te-ar interesa ma poti anunta si intreb.

Alina spunea...

merci Me. o sa trimit un CV si eventual o forma de scrisoare de intentie ca sa specific cam ce m-ar atrage. merci mult de tot...