luni, 15 septembrie 2008

back :(

am fost la mare...d-aia am lipsit din peisajul blog-istic (sau cum s-o zice). choar daca am fost pe final de sezon si pe mijloc de septembrie am prins o vreme superba. atat de superba (daca pot sa spun asa) incat am ratat o zi de plaja pentru ca m-am ars ca dracu pe picioare si pe o buca. soare tare inselator, mai ales acompaniat de briza, ca ti se parea ca doar te parpaleste putin pe o parte si pe alta. cand colo, ardea ca focu iadului. macar nu ma cojesc (decat pe fata :()

pe de alta parte, am vazut niste chestii pe acolo...care mai de care mai ciudate/scarboase/impresionante).
am vazut o femeie trecuta de 40 de ani care isi bagase slipu in cur sa-l faca tanga si isi pusese copchilu sa-i faca poze cracita pe saltea. ma uitam la ea si nu-mi venea a crede ce poze 'sexy' il punea pe puradeu sa-i faca. abia a doua zi am aflat ca copchilu ala era de fapt fata. saraca...
am mai vazut un tip care l-a speriat pe shumo. omu avea un mare covor...pe spate. era negru negru si abia de i se vedea pielea prin marea de par lung, negru si carliontat. dar avea inceput de chelie...
am vazut si meduze. imense. aveau palaria cat o farfurie. si erau albastre. cu margini zimtate movuluii (am zarit una esuata pe plaja). am pous si mana pe ea de curiozitate. ma asteptam sa fie moale-gelationoasa. era tare-alunecoasa. bleah...
am avut parte de cea mai rapida servire ever la barina activ (o terasuca-bodega de langa hotel cometa). cum te asezai la masa iti aducea meniu. nici nu aveai timp sa te uiti ca lumea ca iti lua comanda. in 10 min maxim iti primeai mancarea (indiferent ca era ciorba, gratar, pizza). si preturi foarte decente (gen 27 000 un bergenbier :P). tare mi-a placut acolo, doar ca inchideau prea devreme...
am fost si la restaurant mexican. am mancat fajitas de pui. jumate de fapt, pentru ca erau portiile imense. bun, bun, dar cam piperat la pretz. daca-i mexican, trebuie sa fie si condimentat, nu? :P
cel mai mult mi-a placut la restaurantul hotelului delta. in fiecare seara aveau program artistic: 2 tanti si un nene care cantau coveruri (si pot sa spun ca o faceau foarte bine. aveau voce ca lumea toti 3), si neste gagici care dansau si cantau muzica tiganeasca. m-am indragostit de fustele lor. i want i want i want. si in ultima seara au fost 2 tipe si un tip...tigani tigani. vai de capu meu ce au mai dansat oamenii aia. la un moment dat tiganul (ceaunar in toata regula la 40 de ani) sarea si topaia de nu-i vedeai picioarele...sau mainile. i-am retinut fata. daca-l vad in metrou cobor, ca nici nu-l vezi daca-ti baga mana in geanta.
inainte sa plec am fost la scoica, in constanta. acolo ai cea mai tare servire ever, si o mancare delicioasa. daca ajungeti la mare si aveti posibilitatea sa va deplasati, neaparat sa va duceti pana acolo. merita fiecare banutz. eu am mancat midii pane ca eram curioasa si nu prea m-au impresionat (dar asta pt ca nu ma omor dupa peste, nu pentru ca ar fi fost prost facute), dar pizza, paste, scaloppini etc sunt delicioase. si mai au alla scoica desert: papanasi, cu gem, cu smantana, cu frisca si cu inghetata. yummy!

cam asta am avut de zis despre meritatul meu concediu la mare, si sper sa imi reintru in mana cat de curand. momentan inca visez la valuri si la soare...

4 comentarii:

Gaelex spunea...

La mare la NOI?!
Subsemnatul se cara, vorba vine se cara ca il duce avionul, in Grecia in Rodos la o mica vacanta.

Alina spunea...

dap...la noi am fost, in jupiter. initial trebuia croatia dar din cauza unui concurs nefavorabil de imprejurari a trebuit sa renunt. stiu ca in afara e mult mai tare, mult mai bine, mult mai ieftin, dar au fost anumite chestii personale care m-au facut sa iau decizia asta. poate la anu' o sa ma zbanguiesc si eu prin grecia/croatia/turcia etc :)

si daca pleci, iti doresc o vreme placuta si odihna sau distractie sau ce vrei tu sa faci acolo :)

Anonim spunea...

welcome back... ma bucur ca ti-a priit concediul si ca nu ai venit cu o falca in cer si una in pamant de pe litoralul romanesc :D

Alina spunea...

maria, sa stii ca m-a mirat o treaba: era tare curatzel in jupiter. nu tu cacatei in apa, nu tu cutii de bere pe plaja, nu to cotoare de mar. in apa am vazut o data o punga, dar sunt sigura ca o luase vantul (batea, nu gluma), si singurele gunoaie de pe plaja erau "mucii" de tigara. in rest, totul era frumos pus in cosurile de gunoi, separate pe hartie, platic, menajer etc pentru reciclat. ca apa a fost jegoasa e alta treaba...furtuna a fost de vina. si tot veneau cate unii si mai curatau algele de pe mal.