joi, 25 septembrie 2008

trist

ma amuza siteuri gen pitzipoanca, cocalari sau hai6. in acelasi timp ma intristeaza si ma pun pe ganduri. presupun ca majoritatea ati ajuns macar o data pe unul dintre numitele siteuri, dar nu stiu cati ati avut rabdare sa cititi comentariile. eu am avut. la inceput ma amuzau. pana cand am inceput sa imi pun intrebari referitoare la persoanele care comenteaza acolo. uneori vad comentarii destepte, cu limbaj elevat si fara greseli gramaticale (deja a inceput sa devina o exceptie lipsa greselilor, nu prezenta lor). in majoritate, insa, oamenii care isi permit sa dea cu piatra, sa judece si sa lase comentarii jignitoare nu sunt cu nimic mai presus. cum iti permiti, tu, gigel, din cucuietii din deal sau ferentari sau de unde esti, sa spui cuiva "fah proast-o"? cum iti permiti, tu, marghioala sa spui "nu pot s-a cred ca...". cum poti sa corectezi pe cineva ca a mancat o litera(din graba) cand tu scrii "v-a veni, ce-i mai buni dintre etc"

cred ca initial ideea pitzipoanca si cocalari a fost sa amuze. in momentul de fata ma enerveaza si ma intristeaza sa vad prostia si rautatea de care da dovada majoritatea oamenilor. comentariile pertinente sunt din ce in ce mai rare. acum au aparut oamenii care vad cu usurinta paiul din ochiul altora dar nu vad barna din ochiul lor. lumea nu mai stie sa scrie, nu mai stie sa se exprime, nu mai are capacitatea sa comenteze ceva decat in mod vulgar si jignitor (ce mi-as baga ... intre bidoanele alea, fah zdreanto dute inapoi la oile tale etc). astea nu sunt decat niste refulari ale unor oameni saraci cu duhul si rai pana in maduva oaselor. si sunt convinsa ca majoritatea sunt copii sub 18 ani, sau retardati. ma uit cu jale la noile generatii. pe vremea mea... (si nu-s asa de batrana) se mai si citea, se mai si invata, oamenii aveau idei, puteam purta o conversatie argumentata etc. acum copiii sunt emo, se taie, se joaca fear sau wow sau mai stiu eu ce bazaconii, se trag in draci de la 12-13 ani (eu inca ma jucam cu papusi la varsta aia) si nu mai pun mana pe o carte nici picati cu ceara.

cred ca in 200-300 de ani o sa ajungem intr-o lume similara cu cea din Idiocracy.

unde esti tu, tepes, doamne...?

4 comentarii:

Alexandrescu Sergiu spunea...

alina ai dreptate. completa dreptate. de cand am vazut Idiocracy am vazut cu spaima ca acela este viitorul civilizatiei. imi este groaza dar sunt fericit ca nu o sa apuc acele vremuri. Totusi imi pare rau ca apuc sa vad trasnformarea si ca poate o sa vina mai devreme acea perioada intunecata a civilizatiei si o sa o apuc si eu. Am deja piealea ganina numai gandindu-ma la asta :(

Alina spunea...

mie mi-e teama pentru ca vad cat de repede degenereaza tot. acum 10 ani eu ascultam n'synch si backstreet boys si westlife si 5ive. si imi dadeau lacrimile de emotie cand ii vedeam live pe undeva si visam cu ochii deschisi la nic carter. acum copiii de varsta pe care o aveam eu atunci se taie pe mana, sa arunca de pe blocuri sau se tarasca cu aur mai mult decat pot duce, in curele in loc de fuste si fara sa fie capabili sa lege 2 cuvinte fara un dezacord.

me scared

Anonim spunea...

in 200-300 de ani ? eu cred ca in proportie de 40% deja am ajuns, lumea nu mai face diferenta din a intra pe unul din acele site`uri doar pt amuzament de cateva ori, si-au facut un obicei de a intra zilnic si a petrece cateva ore pe acele site`uri.
Lumea incepe sa refuze a gandi si asta spune totul, omului din ziua de astazi nu-i mai place sa gandeasca ....

Alexandru spunea...

hi6
PHAAA!!

FUNNY :>