luni, 22 septembrie 2008

journey to the center of the earth...3D

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG...gata, acuma m-am calmat.

sa vedem: e 3D (primul film 3D pe care l-am vazut ever, si pun pariu ca nu sunt singura), e brendan frasier (:drool:), sunt efecte dementiale, si e un dinozaur care aproape ca te scuipa.

mie filmul mi s-a parut demential. la inceput, inainte sa ma obisnuiesc si sa incep sa ma astept la anumite chestii, mai ca mi-am dat cu mana pe la nas sa ma feresc de antenutzele gandacului. si mi-am ferit capul cand a indreptat unul ruleta spre mine (fix spre mine a fost). si aproape m-am inecat din cauza prafului din pestera. dar nu va mai zc. va las sa experimentati voi toate senzatiile astea (din pacate doar la movieplex se poate).

ce vroiam eu de fapt sa lamuresc (pe langa "this movie RULZ") este altceva. am vazut pe www.hmultiplex.ro tampiti care se iau la cearta pentru ca filmul este sau nu este la fel ca si cartea lui Jules Verne (merita scris cu majuscule pentru ca este iubitul meu :) ). filmul nu trebuie sa aiba legatura cu cartea. filmul nu este o ecranizare a cartii. cartea apare in film ca un fel de ghid al lor in centrul pamantului, dar atat. deci, pentru toti cei care afirma ca a fost matrasita "calatorie spre centrul pamantului" a lui Jules Verne, filmul nu e facut dupa carte, este inspirat din carte. nu va mai cacati pe voi ca este un film naspa pentru ca in carte nu apar dinozauri. este un film genial, 3D, in care dinozaurii completeaza toate celelalte chestii la care ramai cu gura cascata pentru ca nu ai mai vazut in romania. recomandarea mea este sa va duceti sa-l vedeti, pentru ca merita. dar neaparat la movieplex si neaparat 3D (2D cred ca este doar un alt film cu brendan fraser). vedeti ca pretul e ceva mai mare la 3D, asa ca, daca nu sunteti convinsi ca vreti sa dati atatia bani, puteti sa-l vedeti miercurea (sunt convinsa ca v-ati gandit si voi la orange film dar vreau sa fac eu pe desteapta :P ).

si un trailer ca sa fie tacamul complet:

Niciun comentariu: