miercuri, 17 septembrie 2008

parere personala

discutie ieri la stop intre 2 tute (discutie e impropriu spus ca aia mai tuta ii povestea celeilalte cu mare daruire si angajament). nota: erau doua pustoaice intre emo si goth, cred ca undeva la clasa a 8-a si probabil discutau despre capacitatea la romana, care va sa vie, amin:

- cel mai najpa e la partea cu parerea personala. nu am gasit nicaieri pe net asa ceva...

dupa asta a urmat o pauza, timp in care neuronul ei probabil a realizat ca parerea personala e personala pentru ca e a ta. dupa mareata realizare a continuat:

- dar de fapt nici nu as vrea sa iau de pe net (d-aia te vaitai ca nu gasesti) ca daca ma prinde [...] (nu am prins numele profei). da' fata, tu stii ca in state daca te prind ca iei ceva de pe net te exmatriculeaza uite-asa (n-am vazut asa cum)

si stam eu si ma gandeam unde ne indreptam cu generatii care cauta pareri personale pe net. eu cand eram de varsta lor nici comentariile nu le luam din carti, si ma luam de gat cu profa sa imi apar parerile opersonale (care chiar erau ale mele)...

5 comentarii:

Anonim spunea...

pai in ziua de astazi parerea personala o gasesti pe "hai faiv" si multe astfel de site-uri :)
ps: la varsta lor imi storceam neuronii pentru cateva comentarii si fiecare vroia sa spuna ceva propriu, ceva nu nimeni nu mai spusese, ceva personal, astazi, din pacate domina efectul de turma.

Alina spunea...

se pare ca astia de dupa noi se prostesc pe zi ce trece. mama e educatoare si confirma. nu e vorba ca sunt mai rasfatati sau mai rai. pur si simplu sunt mai tampiti (ma rog, mama se ecprima mai dragut). si profa' de romana din generala mi-a spus, cand am vazut-o ultima oara, ca astia mici sunt pur si simplu prea tampiti sa lege 2 vorbe de la ei. dar lasa ca ei au suferinta emo, si sunt neintelesi si rebeli, si au haine si accesorii de super firma. ce le mai trebuie carte si pareri personale?

Anonim spunea...

atitudini la indigo, imagine copiata... si parere personala cam la fel. suna a colectivism (sau a efect de turma)atitudinea asta emo...
nu au nici un fel de raspundere pentru nimic, iar parintii compenseaza cu haine de firma orele suplimentare perecute la munca si nu cu ei. nu este normal. cel putin nu e normal din punctul meu de vedere.

Anonim spunea...

Ce sa zic..De la an la an totul se schimba in rau.. uite aici un ex. stupid facut de un profesor.. Daca ei au o astfel de manifestare..ce sa mai ceri la elevi

Anonim spunea...

INEDIT ... !!!!!!!!!!!!
http://www.solutiimagice.ro/arad