miercuri, 1 octombrie 2008

Legi tampite :P

in peregrinarile mele prin bloguri am gasit la Urzi un link catre un articol cu legi americane privind sexul. cum m-am distrat copios desi ziua de azi se anunta complet ratata, m-am gandit sa mai aduc zambete si pe fetele altora, deci iata 10 legi din state:

1. Sexul oral e interzis în 18 state din SUA, printre care se află şi Arizona. - probabil ca oamenii de acolo sunt nefericiti, acrobati si mor mai repede. ma intreb daca e interzis si la femei si la barbati...

2. În Virginia este ilegal să faci sex cu luminile aprinse. - dar oare ziua poti?

3. Iubiţii din Willowdale, Oregon, nu au voie să vorbească porcos în timp ce fac amor. - si daca vorbesc putin mai elevat merge? sau poate merg chestii gen "hai, parcheaza-ti camionul, dar incearca sa dai fata-spate ca sa-l asezi ca lumea"

4. În Georgia este interzis sexul între persoane care nu sunt căsătorite. - asta chiar este prea cusuta cu ata alba...in romania o asemenea lege ar duce la caderea guvernului sau la 15-20 de divorturi la cele mai cuminti persoane

5. În Washington nu este legal să faci sex în altă poziţie decât cea clasică, a misionarului. - si cine ma verifica? si ce amenda imi da?

6. În Connorsville, Wisconsin, e interzis ca bărbatul să tragă cu arma în timp ce partenera lui are orgasm. - dar femeia poate in timp ce partenerul ejaculeaza?

7. În Harrisburg, Pennsylvania, şoferii nu au voie să facă sex în casele de taxat de pe autostradă. - de ce ar vrea cineva sa faca asta cand oricum ai masina la-ndemana?

8. În Florida e ilegal să faci sex cu un arici. - este legal cu ceva fara tepi?

9. În Newcastle, Wyoming, cuplurile nu au voie să facă sex în faţa frigiderelor cu alimente congelate din supermarketuri. - aaaa....si mie tocmai acolo imi placea. la bauturi nu-mi place

10. În statul Washington, bărbaţii au voie să facă sex cu animale cu condiţia ca acestea să aibă sub 20 de kilograme. - si daca se intampla sa ti se ingrase animalul ce te faci? il pui la dieta sau il schimbi?

2 comentarii:

Anonim spunea...

si cu toate astea legi mai tampite ca in Romania nu exista ... si asta este un adevar ce doare.

Anonim spunea...

http://legicretine.blogspot.com/ - alte legi tampite