luni, 23 iunie 2008

SATC

am vrut sa scriu despre sex and the city (the movie) din weekend dar nu am avut net. cu intarzierea asta s-ar putea sa nu reusesc sa scriu cu acuratetea pe care mi-o doream dar....asta e.

am fost miercuri la sex and the city si abia asteptam sa ma duc. de curand m-am apucat sa ma uita la serial (da...stiu...sunt in urma) si imi place tare mult. din pacate filmul nu a fost la nivelul la care ma asteptam. dimpotriva, pot spune ca am pierdut 2 ore juma' din viata aiurea. singura faza cu adevarat amuzanta a fost cand s-a cacat charlotte pe ea. dar asta a durat putin. au mai fost cateva faze amuzante, dar nu-mi vin in minte, ceea ce inseamna ca nu au fost suficient de interesante cat sa le retin. au fost cateva faze care s-au vrut emotionante, dar din cauza ansamblului au fost doar exagerate, false si putin penibile. au fost si cateva faze oarecum hot, si cateva perechi de tzatze siliconate (vecinul samanthei si-o tragea cu cate una pe seara). vecinul samanthei era un tip HOT, dar au stricat tot fasonul cu faza de la dush cand se mangaia si se sapunea si avea bube pe cur. asta chiar m-a deranjat. macar atata respect pt public: barbat bun fara bube pe cur (am crezut ca mi s-a parut mie, dar a mai remarcat cineva deci...).
alta chestie care nu mi-a placut a fost ca nu prea au pastrat personalitatea tuturor personajelor. mai ales charlotte. era exagerat de tampa si de maniaca. in serial nu era chiar asa...
nici samantha (preferata mea) nu mai era ca in film. poate s-or fi maturizat ele si nu m-am prins...mie mi s-a parut doar o incercare disperata de a mai atrage niste femei-public folosindu-se de un nume consacrat si niste actrite care au devenit cunoscute prin asta.
acum in continuare ma uit la serial (mai am un sezon). si serialul e prea tare. si e sex and the city, nu love and drama and the city (cum ar fi trebuit sa se numeasca filmul).

si inca un sfat pentru fete: nu va duceti prietenii la filmul asta!! ori ii legumizati ori o sa va dea papucii.

sper sa nu scoata niciodata film dupa friends. mi-a placut prea mult ca sa-l vad hacuit in felul asta barbar.

2 comentarii:

Anonim spunea...

satc serialul rulz. Eu sunt la seria 5. The movie nu l-am vazut inca... si nici nu stiu cand am sa-l vad.

Gaelex spunea...

SATC: le movie nu face decat sa continue un serial stupid in care 4 curvulitze isi cauta diverse rationalizari si justificari pentru a se putea fute cu constiinta impacata.
Cateva episoade din serial am rezistat, dar cand am vazut ca repeta periodic aceeasi poveste, aceleasi alegeri si nu sunt in stare de o finalitate sau macar o concluzie m-am intors la Stargate SG1, Stargate Atlantis, Star Trek care era atunci si alte SF-uri in care macar vedeam chestii aruncate in aer.