miercuri, 18 iunie 2008

good bye

aseara m-am uitat la meci, si recunosc ca in sinea mea chiar incepusem sa sper ca avem o sansa. olanda calificata, jucand cu rezervele. italia si franta, doua echipe bune jucand pe viata si pe moarte. si ramanea romania, care teoretic statea cel mai bine. din pacate pe teren au fost slabi. fricosi. lenesi. mi s-a parut ca pierdeau mai mult timp si acordau mai multa atentie lamentarilor dupa ratari decat jocului in sine. nu a stralucit nimeni, nu s-a chinuit nimeni. probabil e vina imnului...prea lent...nu-i motiveaza. poate ar trebui pana in 2010 sa schimbam imnul ca sa avem o sansa la mondiale.

acum vreo 2 zile zicea un nene la teve ca de data asta calificarea e in mainile noastre, ca nu mai depindem de nici un alt rezultat. nu mi s-a parut ca asta a fost gandirea. am citit azi in ziar ca ai nostri au fost dezamagiti cand au aflat ca italia a batut. poi ce va asteptati, fratilor? sa joace franta cu italia la egal sa va lase pe voi sa mergeti mai departe? oricum v-a ajutat destul olanda. desi se pare ca rezervele los jucand relaxat sunt cu 2 goluri mai bune decat romania jucand pe bune. sau...poate romania nu a jucat pe bune.

frica? de ce dracu frica? cand italia conduce si franta e in 10 oameni, si cand olanda conduce in meciul celalalt de ce nu era toata echipa in jumatatea olandei? ce rezultat mai aperi? ori ca pierzi cu 2-0 ori ca pierzi cu 6-0 tot aia e. tot nu te califici. tot PIERZI. daca isi invingeau timiditatea poate mai aveam o sansa.

la franta - romania am inteles. erau la inceput, au tatonat, nimeni nu vroia sa inceapa cu o infrangere. au jucat prudent, au facut egal. nu numai ca am inteles, dar ne-am si bucurat. romania a facut egal cu franta. suntem tari, coaie. rupem olanda. in partea cealalta, olanda matura pe jos cu italia.

la italia - romania am jucat bine. super bine. meci frumos. am dat gol, ne-au egalat. am ratat penalty, am inteles. ca mutu saracu are o gramada de probleme, e si el om, si nu-i bai sa ratezi un penalty. trebuie sa-l intelegem. am facut egal cu italia, ce pana mea? rupem olanda. in partea cealalta olandra rupea franta.

la olanda - romania, olanda a jucat lejereanu, cu rezerve, fara stresuri. am pierdut. intelegem, ca olanda a rupt tot, franta si italia au fost magari si nu au facut 0 - 0, si romanii erau obositi de atata fotbal.

am plecat acasa...de inteles...

Niciun comentariu: