duminică, 1 iunie 2008

sadism in arta

v-am spart cu titlul asta, nu? nu va asteptati la cine stie ce analiza alegorica a stiu eu carei opere de arta. in nici un caz. doar ca aveam o lipsa de inspiratie acuta si nu stiam ce titlu sa pun :D

acum, dupa ce am explicat titlul, sa va explic putin cum de mi-au venit ideile pe care le voi debita in continuare. azi noapte nu am putut sa dorm. la ora 4 inca ma rasuceam ca un titirez in pat cautand o pozitie comoda in care sa reusesc sa ma odihnesc. si la ore d-astea, cand creierul este semi adormit si amortit, vin ideile cele mai ciudate. ma rog...atunci si in baie :P. si ce intrebare mi-a rasarit mie in capsor...aia din filme si din carti nu au nevoi fiziologice? de mancat mananca, de baut beau, de dormit dorm, mai fac si sex din cand in cand...dar, frate, ei nu se caca? in nici o carte nu se intampla asa ceva...in nici un film (cel putin nu din cele pe care le citesc/vizionez eu). singurul film in care imi amintesc ca am vazut totusi o referire la aceste acte murdare, dar totusi necesare a fost un episod din xena, cand s-a sters aia la cur cu pergamentele lui gabrielle ca erau mai putin aspre decat frunzele. asta e tot. restul? adica...winnetou, cat era el de mare si tare si sexy (drool)...ce facea cand era tinut prizonier cu saptamanile? il lasau dusmanii sa se duca in tufis? fata in alb, din ciresarii, cum a stat saptamani in castel, inchisa in camera fara buda? ben affleck in armageddon? (bruce willis poate...el poate sa faca tot ce vrea pentru ca este foarte tare frate. el si cu harrison ford ;;) ). de fapt...de ce imi storc eu neuronu amortit de nesomn acuma ca sa va tot dau exemple? uitati-va la un film...cititi o carte...si o sa vedeti ca se evita cu buna stiinta asemenea episoade. poate unii sa fie o tzara mai indrazneti dar in general cacarea nu este mentionata...deloc. sau ciclul la femei. in general detaliile care sunt atat de uzuale dar care nu stau bine unor eroi. asta e discriminare frate...discriminare pe fata. poate nu ar fi placut sa il vezi pe indiana jones cacandu-se in tufis sau pe harry potter facand sa cada golden showers peste malfoy. but still...
cam asta imi trece mie prin cap la ora 4 dimineata cand mi-e cald si miauna matza si am un fluture de noapte in camera. la mai mare :))

4 comentarii:

danspatarujr spunea...

Nici eu nu puteam dormi noaptea trecuta, dar tot nu m-am gandit la asa ceva !
Esti tare, NO COMMENT !

Alina spunea...

as always, baby, as always :P
si promit ca daca mai am idei d-astea le mai sharuiesc. e pacat sa se piarda si sa fie stiute si analizate numai de mine

Anonim spunea...

In "Elogiu mamei vitrege" de Llosa apare un pic de sadism in arta... cum ii zici tu. Totusi, ramane cea mai perversa carte pe care am citit-o.

Anonim spunea...

:)) pt ca cititorii/cinefilii stiu deja cum sta treaba cu cacarea/ciclul femeii and all that stuff....nu mai e nevoie sa le vada si in filme/carti come on :))e de la sine inteles....ni se prezinta alte elemente,mai importante pt neuroni :P