luni, 9 iunie 2008

restaurant planet

azi, ca aproape tot romanu', am fost sa vad si eu meciul. m-au sunat niste prieteni sa ma anunte ca au gasit locuri in planet, unde au si teveu si mancare (ca nu prea m-am hranit la munca).

am ajuns acolo si mi-am comandat o salata. preturi decente, arata destul de ok. problema este ca primesti mai mult decat comanzi. a...nu va ganditi ca ar fi portiile mari. salata lor e jumate cat cea din cafeneaua actorilor sau whispers. in schimb, dupa ce mi-am amestecat pe cat posibil salata mea frantuzeasca, am descoperit cu cea mai mare greata si scarba si cum mai putem sa-i spunem sentimentului care iti intoarce stomacul pe dos, un locatar in bol. si anume un vierme destul de mare si consistent, care se incovriga fara jena pe frunzele mele de salata. evident m-am dus la bar sa predau animalul. trebuia sa aiba doar sunca, nu si alte vietati, cu atat mai putin in viata. m-a ingretosat atat de tare treaba asta, mai ales de la un restaurant cu pretentii, care arata bine si care organizeaza diverse evenimente. singurul plus a fost ca mi s-a adus alta salata. doar am refuzat-o, fara sa vreau sa ma gandesc la cate fluide d-ale chelnerului or fi ajuns in ea. si explicatia lui referitoare la viermush a fost "o fi cazut acolo". ete...de unde dracu sa cada? la ei nu se spala salata? sau se tine un bol cu viermii gasiti ca sa le faca poza la sfarsitu' zilei? sau cum

all in all, recomandarea mea este: nu va puna dracu sa mancati acolo, mai ales daca sunteti in post. pacatuiti fara voie. si la beuturi sunt doar putin sub downstairs (prea putin)...da' aia-s pe floreasca, astia pe matasari

in alta ordine de idei, hai romania!!!

Niciun comentariu: