luni, 30 martie 2009

e o prima data pt orice

azi dimineata m-am trezit gratioasa ca o floare si am gasit un semeseu de la gagica unui tip cu care ma conversam eu mai demult (nu dau nume ca nu-i frumos). o sa va povestesc si care-i faza cu tipul, ca sa vedeti ca nu sunt spargatoare de "casnicii" dar mai intai lasati-ma sa ma minunez. era un semeseu care suna exact la fel ca mailurile pe care le mai citeaza bad pitzi de la tute. eu credeam ca mailurile alea sunt mituri, ca nessie (monstrul din lochness pt cine a citit deja "breaking dawn"...sa nu ne incurcam). se pare ca nu. semeseul asta avea toate elementele cheie:

- prezentarea: sunt X, prietena lui Y
- "scumpo"...wtf?! nu sunt scumpa ta. pretena lui frate-miu imi zice asa...dar asta pentru ca ii place de mine si suntem prietene. nu ca sa faca pe fata bond sau ceva...femeia periculoasa dar care te ia prin invaluire cu cuvintele ei bine alese si dulci si...
- gramatica, frate. fetele astea nu pun si ele mana pe o carte nici sa le bati.
- amenintare..pe care pot sa nu o iau ca pe o amenintare, dar stie unde lucrez. eh...pacat ca mi-am schimbat jobul. stiam eu ceva...d-aia am fugit de colo colo...sa-mi piarda urma
- actiuni intreprinse: l-a pus pe baiat sa imi dea ignore. oh the pain, the horror...d-aia nu mai rasare soarele. e adevarat ca tipul e caterinca si imi placea sa vorbesc cu el dar nu suficient de mult cat sa inghit semeseuri de la prietene paranoice de dragul lui.

acuma sa va zic si povestea cu gagiul ca sa nu ma ostracizati. acum o vreme, cand jucam eu wow, am postat cerand ajutor cu configurarea unui caracter. un preten din retea m-a pus in legatura cu un coleg d-al lui, care juca wow, ca sa ma ajute. si din vorba in vorba am inceput sa ne pierdem timpul impreuna pe mess cand eram la munca. mai bine sa vorbesc cu cineva decat sa ma uit pe pereti...asa ca am profitat de baiat. plus ca si lui ii placea sa vorbeasca cu mine. mi-a zis el ca are o gagica paranoica, dar credeam ca exagereaza el cum fac baietii carora li s-a urat cu binele. da' de unde...se pare ca valiza e sarita...
oh well...acum astept sa vad daca mai are de comentat...sunt tare curioasa :D

astept sustinerea voastra daca vrea don'soara sa ma bata sau ceva :))

2 comentarii:

Jean Bica spunea...

Alina, eu promit sa te sustin cand o incepe cocoana sa dea...te sustin sa nu cazi pana nu termina ea! :)))

Simo spunea...

Tipa e cam dusa cu pluta, cum s ar zice pe romaneste. Las-o sa dispere.