vineri, 6 martie 2009

fire and ice

am citit despre filmul asta (nu mai stiu unde) ca e un film "cu efecte de oscar". de asemenea e un film marca mediapro, cu ceva actori romani (printre care si cabral si loredana). pe de alta parte am auzit cum ca ar fi un film slab...dureros de slab. asa ca, din plictiseala, mi-am luat inima in dinti si l-am vazut. o doamne! nici nu stiu de unde sa incep. hai sa incep cu actingul. este ok pe alocuri, prost in marea majoritate si dezastruos in ce a mai ramas din film. evident ca nu te poti astepta de la loredana sa stie sa joace, dar macar te astepti sa fie capabila sa isi spuna replicile. se pare ca engleza nu este punctul ei forte, asa ca mare lucru nu intelegi din ce zice. noroc ca era doar o camerista asa ca apare de 2 ori si are gen 4 replici. chiar si actorii mai in varsta au momentele lor de slabiciune. meh...se mai intampla in filme tv.
povestea este...o poveste de film cu printese si dragoni si cavaleri. dupa ce faci cunostinta cu toate personajele deja iti dai seama care unde bate, care e tradator si care e tradat. de fapt iti dai seama de asta cum apare cate un personaj nou. totul este predictibil. e ceva de genul: printesaeste baietoasa, calareste si se imbraca in pantaloni, taica-su e super incantat, maica-sa nu. pe urma dragonul ataca regatul. pe urma printesa face pe dracu in 4 si il cauta pe cavalerul despre care se stia ca a omorat un dragon. da peste sexosu' de fi-su (cavaleru' murise). sexosu' initial nu vrea, pana la urma cedeaza. fac un plan care implica sa trezeasca alt dragon (cred ca e ala pe care il omorase ta-su) ca sa il omoare pe ala care ataca regatu. dragonii incep sa se bata. se petrec chestii. dragonii se bat. se petrec alte chestii. dragonii se bat. regele moare. dragonii se bat. cabral trece de partea printesei. dragonii se bat. regele rau moare. dragonii se bat...si tot asa pana moare unu' dintre dragoni si trebuie omorat si celalalt...chestie de care se ocupa sexosu'. la un moment dat se face o referire si la robin hood desi sunt ferm convinsa ca din punct de vedere temporal robin hood a fost muuult dupa povestile cu dragoni. dar...treaca de la mine. a...si sexosu' omoara pe toata lumea. ba le suceste gatu' ca la puii de gaina, ba taie cu sabia la ei fara probleme (si sabia tot curata ramane)...este mai ceva ca terminator.
si acuma sa ajungem la efecte. mai...efectele lor "demne de oscar" par a fi facute cu studio. nu ca studio e un soft prost doar ca...nu e professional. adica te-ai fi asteptat...ma rog, eu m-as fi asteptat, sa nu fie chiar asa de evident unde s-a folosit green screen, si ca dragonii sunt facuti pe calculator. adica...stiu ca nu se iezista dragoni, dar ma asteptam sa fie mai credibili aia de pe ecran. pe de alta parte am ras cu lacrimi cand printesa avea lacrimi in ochi da nu curgeau ale dracu. se umplusera ochii de lacrimi d-alea false, da nu dadeau pe langa, si aia nu clipea sa nu-si strice concentrarea. genial a fost cand, dupa momentul de maxima incordare, ca sa fie mai dramatica, tipa isi sterge o lacrima (care nu cursese inca). dupa ce termina miscarea, tradatoare de lacrima incepe sa curga pe la celalalt colt al ochiului. alta faza a fost cand tipul trebuia sa escaladeze un munte. bai...aproape am facut pe mine de ras cand am vazut ca pe asa-zisu munte erau sprijinitoare d-alea cum sunt pe peretii pe care oamenii se prefac ca fac alpinism in mijlocu orasului (habar n-am cum se cheama). si omu tot urca cu daruire pe munte, dar erau aceleasi 2 scene filmate din unghiuri diferite. demential...sublim...am ras cu lacrimi cum n-am mai ras de foarte mult timp la un film.
as zice ca vi-l recomand pe post de comedie, dar neaparat cu o gasca de prieteni si ceva alcool. eu nu am avut nici una nici alta asa ca imediat ce am terminat filmul am barfit aici...simti nevoia...nu poti sa tii doar pentru tine.

si, asa cum v-am obisnuit la discutii despre film, trailerul:

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu e de mirare ca are 4.9 pe IMDB, cu tot CGI-ul... Nu l-am vazut, dar ma multumesc cu sumarul tau din lipsa de timp :)

Alina spunea...

are 4.9?! eu i-as fi dat 1 cu indulgenta >:)