marți, 10 martie 2009

no longer jobless

in sfarsit am semnat oferta de la oracle. pe 25 martie incep. salariul este dublu fata de cel de la banca. orarul este ok din punctul meu de vedere. o sa am o luna training (deci rar trebui sa bag ceva la cap in timpul asta). trebuie sa fac iar analize :(( (asta deja este un complot impotriva mea: din iunie pana in martie de 3 ori analize? cu tot cu sange de fiecare data. presupun ca o sa trec cu bine si peste asta)

tipa de la HR este superba. a fost asa de draguta cu mine in timpul in care asteptam vesti. m-a sunat de cateva ori doar ca sa imi spuna ca totul este ok, sa nu ma ingrijorez, sa nu imi fac probleme etc. nu cred ca sunt multi oameni care se poarta asa cu viitorii colegi :). azi m-am intalnit cu ea cand am semnat oferta si e foarte de treaba. daca macar o parte din oamenii de acolo sunt asa, cred ca o sa-mi placa. acuma mai trebuie doar sa incerc sa imi schimb programul de somn. cu siguranta nu o sa incep la 1-2 dupa amiaza asa ca trebuie sa incep sa lucrez la asta.

uite cum se rezolva chestiile in viata...catinel catinel :D

7 comentarii:

Anonim spunea...

BRAVOOOO!!!!!
Sa fie intr-un ceas bun, si sa fii la fel de incantata si dupa cativa anisori :)

Anonim spunea...

Super! >:D<
Ma bucur pentru tine. Sper sa iti fie bine, iar colegii sa se poarte frumos.

Anonim spunea...

Ura! :) Ca deja incepusem sa ma plictisesc de statusul cu job-ul.

Anonim spunea...

Indiscreta de mine intreaba" dar cat aveai salariul la banca?" :D
Lasand rautatea la o parte, iti spun Toate cele bune! Sa ai parte numai de colegi unul si unul, in sensul bun!

Alina spunea...

merci...merci...
sper si eu sa fie bine, si sa am colegi ca lumea.
simona...sper ca noile statusuri iti plac :P
simo...aveam vreo 14 juma da shhh...ca cica era confidential :))

Anonim spunea...

Felicitari! Multe schimbari de cand n-am mai dat pe aici... te lasasem pe la un call center :)

How is life anyway?

Anonim spunea...

ok, ok am inteles ca ai job, insa pe aici cand mai ai de cand sa scrii ?