miercuri, 25 martie 2009

first day at work

azi in sfarsit am fost la munca...dupa atat timp de asteptat si plictisit pe acasa (nici wow nu am mai jucat, atata de plictisita am fost). haideti sa va fac un rezumat al primei zile ca sa ma dau mare. ca sa zic in cat mai putine cuvinte, e SUPER TARE FRATE. colegii sunt super de treaba si fun si cool (si nu, nu stiu ca am blog asa ca nu dau cu periuta sau ceva). fata de ce am vazut pe la banca este ca si cum as fi dat peste zana zanelor dupa ce am intalnit numa' cotoroante. sediul in sine este superb, luminos, aerisit. cam "labirintic" ca sa zic asa dar invat repede. mi-am ales un birou la geam si vad juma de pipera...privelistea e superba. le-am cunoscut si pe fetele cu care voi lucra (care sunt cele de la interviu si sunt super de gasca). am avut si conferinta cu managerul general...deci OMG.
am aflat ca o sa ne dea si laptopuri si desktopuri aici, avem si casti noi noute, avem sala de mese, bucatarioara cu cafea moca si sucuri (tot moca). momentan nu am avut timp sa explorez prea mult, si inca nu am inceput trainingul dar sunt nerabdatoare. mai ca nu as mai pleca de aici (desi mi-e cam somnic acuma :P).

in concluzie sunt foarte incantata, am observat aici o cu totul alta atitudine fata de "aia noi" (mult mai apropiata de atitudinea de la fostul job) si vad ca toate merg ok pana acum (nu ma asteptam sa ne astepte badge-urile la intrare, sa ni se puna poza pe ele imediat si sa ni se faca rost de laptopuri intr-o ora, desi cele pe care le vom avea definitiv nu au venit inca). alta viata, frate. pot sa zic cu mana pe inima ca a meritat asteptarea...merita si mai mult de atat :P

Un comentariu:

Anonim spunea...

for she is a jolly good fella ...and so say all of us :)