miercuri, 1 aprilie 2009

1 aprilie

o duamne...se pare ca noii mei colegi sunt fani farse de 1 aprilie. s+a inceput de dimineata. irina, o colega mai veche, a incercat sa ne sperie ca trebuie sa donam sange. noroc ca nu am auzit de la inceput asa ca nu a tinut gluma. intre timp a auzit altcineva asa ca a picat farsa (pentru noi aia prezenti ca a tinut pt colegele care au ajuns putin mai tarziu). teroarea din ochii uneia dintre colege a fost oglinda terorii mele cand aud de ace in general. vrand sa faca gluma mai strong, irina ne-a condus pe toti intr-o sala de sedinte, sa asteptam asistenta acolo. si pe tabla din sala de sedinte a scris "azi la ora 12 se doneaza sange (tzeapa)". abia abia s-au uitat colegele pacalite pe tabla. problema mai grava a fost ca nu s-a mai sters chestia aia ca se pare ca markerul chiar era permanent :))
pe urma tot irina (si daca o vezi ai zice ca e un ingeras incapabil sa coaca faze de genul asta) s-a hotarat sa ii faca o farsa unui coleg care a citit cu daruire materialele pt training, si anuma e scos la imprimanta ceva similar cu o chestie pe care o aveam de citit, dar nu chiar identic... probabil ca colegul nu a citit cu asa de mare atentie (ha, tudor) ca nu s-a prins ca erau diferite.
mi-am luat-o si eu...mi-au scos cablul de retea. dar am fost cu ei dimineata cand planuiau sa ii faca asta altei colege asa ca m-am prins de faza destul de repede.
si colega cristina si-a luat sare in paharul cu apa. eu in locul ei nu beam din pahar lasat nesupravegheat cu micii buzdugani in zona :) baaa...cred ca nu ma gandeam chiar asa bine si tot luam o gura zdravana.
si asa ne-am distrat noi copios la munca astazi :D
sper ca de maine sa termina cu farsele or else...

Un comentariu:

Jean Bica spunea...

Stimata Alina,

De la mine pentru tine...o leapsha stranie...despre literatura...
O gasesti aici: http://jeanbica.blogspot.com/2009/04/decalogul-cititorului.html

Cu stima,
Jean Bica