luni, 13 aprilie 2009

bleah

azi am fost la analize...d-alea de trebuie pentru munca. am inceput lejereanu cu tiroida. tanti aia nu cred ca avea toate tiglele pe casa. avea o voce mistica si vorbea foarte rar, chestie care a dat un efect deosebit sugestiei de a zice cateva rugaciuni ca sa ma calmez cand o sa mi se ia sange (n-am scapat de sange...vampirii iadului) si asa...in general...ca sa-mi fie bine. mi-a zis sa citesc si o carte pe care se pare ca toti ar trebui sa o citim (mi-a si notat pe o hartie editura, autorul si titlul cartii). faza cea mai ciudata a fost cand s-a apucat sa ma pipaie pentru control. pe fata, pe gat, pe solduri si tocmai cand ma calmasem cat de cat (mereu am emotii la controale) ma trezesc ca imi pune bluza in cap si incepe sa traga de sutien in sus. cred ca mi-au iesit ochii din orbite ca in desene animate cand am vazut-o cum incearca sa imi ridice sutienul fara sa scoata o vorba. pana la urma a renuntat, si pe vocea ei mistica de cititoare in globul de cristal m-a rugat sa imi dau eu jos sutienul ca nu iese altfel. macar mi-a zis ca am sanii perfecti. tinand cont ca cea mai mare groaza a mea este ca o sa mor de cancer (da...mi-e mai groaza de asta decat de fluturii de noapte care ar putea sa mi se aseze pe fata cand dorm) a fost o veste buna si am iertat-o ca a tras de mine ca un violator in serie. cand mi-a zis ca trebuie sa imi fac analize de sange mi s-a intors antipatia.

in rest analizele au fost ok (mai putin aia de la radiologie care mi-a zis sa ma duc sa ma dezbrac si dup-aia sa vin sa semnez ca nu-s gravida). nah...am intrebat-o si eu daca pot semna imbracata si mi-a dat voie in maretia ei de radiologista. plamanii mi-s ok. ochii la fel (facand abstractie de miopie), si rinichii (in afara de nisp care se pare ca e normal). deci doar nenorocita de tiroida imi face probleme si ma trimite la sange :((. mama ei de glanda...

bottom line...inca nu mor :D

Niciun comentariu: