marți, 19 august 2008

sa traim!

asta m-a uns pe suflet asa ca am ciordit-o de la adrian sa se bucure si ochiu celor care ajung pe umilul meu blog :P

Pana acum era la ordinea zilei sa fim salutati, la concerte, cu “Good evening, Budapest!”. De data aceasta insa, in cadrul festivalului Sziget din Ungaria, spectatorii concertului Kaiser Chiefs au fost incurajati cu un “That’s a nice one, BUCHAREST”. Stupoare in randul spectatorilor maghiari, strigate si rasete printre fanii romani. “Am fost razbunati”.
Dupa ce a devenit o o obisnuinta ca, ani la rand, sa se auda “Hello, Budapest” la Sala Polivalenta (Iron Maiden - 1995), la Romexpo (Morcheeba - 2007) sau pe Stadionul Cotroceni (Lenny Kravitz - 2008), intamplarea de la Sziget ar putea intra acum la categoria “Un om a muscat un caine”. Ar putea fi insa si un semn ca Bucurestiul intra, incet dar sigur, in circuitul festivalurilor internationale.

am eu ce am cu ungurii asa ca treaba asta mi-a facut ziua. pacat ca nu am citit-o mai devreme, ca nici rau nu-mi mai e acuma.

merci, adrian :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

sa cresti mare si cu multa placere :P
by the way, cand iti mai este rau sa incerci sa ma citesti pt ca niciodata nu ocolesc tiganii, ungurii si mai ales taranii de oras, in special pe cei de Bucuresti din posturile mele. Daca as face un fulm atunci personajele principale ar fi chiar ei :)

Anonim spunea...

eu am fost la concertul ala si a fost un moment penibil. nu este nici o razbunare, fiecare poate sa interpreteze cum vrea, dar eu nu am vazut decat pur si simplu niste rokeri care habar nu au unde canta pe scena. sa fim seriosi, romanii ar trebui sa fie FLATATI cand se face confuzia Bucharest - Budapest!

Alina spunea...

aaa...stiu ca nu e razbunare...si stiu ca e penibil ca un so called artist sa nu se oboseasca sa afle nici macar in ce oras isi sustine fabulosul concert. dar eu am o problema cu ungurii. problema de cand eram mica si un nenorocit nu a vrut sa-mi vanda o paine ca cica nu vorbea romaneste (si pesemne nu intelegea nici limbaju semnelor). asa ca pe mine ma omoara de fiecare data cand cineva zice la noi "budapest". si acuma tare bine m-am simtit ca cineva le-a zis si lor "bucharest"