vineri, 22 august 2008

munca innobileaza pe om...si il tampeste

o discutie cu un client...ca sa mai spuna cineva ca nu ne distram aici :P

Hi, my name is Alina Nita. How may I help you?
Jerry Becker says: alina talked to you a little while aga and you told me to download Ccleaner and install and run I can
Jerry Becker says: Can
Jerry Becker says: Can
Jerry Becker says: Can't find wownload
Alina Nita says: for ccleaner?
Jerry Becker says: sorry my fingers are hitting wrong keys Can
Jerry Becker says: yes can
Jerry Becker says: yes can/t find downlaod

WTF?!

pana la urma, pentru curiosi, nu reusea sa gaseasca pe net link de download (sau wownload) pentru ccleaner. l-am salvat, nu va impacientati :P

Un comentariu:

Gaelex spunea...

Cand am avut eu nevoie de ceva ajutor acum cativa ani buni pentru PCTV Pro-ul meu, suportul Pinnacle nu a fost in stare sa ma ajute.
Dar am gasit solutia singur sau cautind pe net.
Tare bun tunerul ala, l-am luat pentru ca era singurul din Romania care avea driveri pentru Windows NT 4.0. Hauppage pe atunci nu se gaseau. Si l-as mai folosi si acum, daca as avea destule sloturi PCI in carcasa, dar singurele 2 sunt ocupate de placa de retea wireless si placa de sunet Creative.
Daca esti Google impaired ai locuri speciale de parcare?