luni, 11 august 2008

boredom

in weekend, de plictiseala, m-am uitat la ceva mai multe filme decat de obicei. unele au fost alegeri ok, altele nu. si pentru ca sunt o dragutza si o scumpa, hai sa va pun in garda :P

Hellboy: mi-a placut asa si asa. tinand cont ca sunt fan constantine si the mumy, nu se putea altfel. acum astept cu viu interes sa vad continuarea. aici nu prea am multe de zis...decat ca it's ok si i-as da un 6-7 din 10.

Scorpion King 2: o sinistrosenie hidoasa de film. am revazut si primul Scorpion King ca sa vad diferentele. oh well, primul este infinit mai bun (daca se poate spune descpre Scorpion King ca e bun). macar The Rock are alura aia de razboinic, asasin, whatever. scorpionul in devenire este doar un pusti BUN, dar un actor infect. sincer, mai bine sugeti degetele de la picioare ale unui om care a stat o luna cu sosete de lana si bocanci decat sa va uitati la asa ceva. mai ales daca sunteti barbati :P. eu dau filmului 1/10, pentru ca mi-a placut de pusti (chiar daca tot timpul parea nespalat pe cap)


Meet Bill: asta mi-a placut. e un film cu problemele normale ale unor oameni normali. e o comedioara OK, care iti arata ca in viata nu chiar totul e cu happy end, ca nu totul e perfect, ca uneori trebuie sa-ti muncesti curul si sa speri ca ceva va fi bine. asta e un film care merita vazut, diferit de celelalte american craps. vi-l recomand cu placere.

Queen Sized: Poop Sized ar fi fost mai adecvat. M-am uitat la el pentru ca imi place de obicei sa ma uit la filme cu grase. make me feel better about myself. de altfel, vazusem pe imdb (inca nu m-am invatat minte sa nu ma mai iau dupa aia) ca prezinta destul de realist problemele persoanelor supraponderale. realist my ass. eu niciodata nu am fugit de la scoala sa ma duc sa ma indop ca sparta doar ca am vazut-o pe una mai buna decat mine. si niciodata nu m-am simtit marginalizata si victimizata de faptul ca nu-s femme fatale. si nici nu am dat vina pe mama. in principiu ar fi putut sa fie o comedie usoara cu si pentru adolescenti. dar nu e. it's kinnda crap per ansamblu (are si niste chestii notabile, dar ansamblul e tot patetic)

Big Nothing: cool. o comedie gri spre negru cu niste doi neni care se hotarasc sa santajeze pe cineva pentru ca li s-a parut ca ar fi o metoda usoara de a face bani (unul dintre ei vroia bani ca sa ofere o viata mai buna familiei, celalalt era doar lacom). vrand nevrand mai baga si o gagica in afacere si beleaua-i gata. de la o chestie care se vroia rapida si inofensiva (in afara usurarii buzunarelor unei persoane) se ajunge la crime peste crime...majoritatea din greseala. filmul este foarte tare si cu un final pe masura. p-asta il recomand cu mana pe inima, mai ales ca e cu ross din 'friends' (care este preferatul meu)

3 comentarii:

Anonim spunea...

iti recomand http://adriansilvan.wordpress.com/2008/08/12/mumia-mormantul-imparatului-dragon-part-2/
ca sa nu faci aceeasi gresala ca si mine.
PS: iti recomand sa te uiti la Awake (sub anestezie) un film genial cu Jessica Alba si Terrence Howard.

Alina spunea...

am vazut la tine...dar mie mi-a placut tare mult the mummy. sunt fan inca de la primul, si imi place de brendan fraser de mor [drool]. am incercat sa trec peste cateva penibilitati si sa imi placa ansamblul :D

Gaelex spunea...

Nu mi-a venit sa cred ce mizerie a putut sa fie Scorpion King 2. Interpretare slaba, actori de mana a 3-a, scenariu vai de el de plin de clisee iar coregrafia luptelor a fost mizerabila.
Daca ar fi o sectie cea mai proasta continuare fata de original la Zmeura de aur filmul asta ar castiga.