vineri, 5 iunie 2009

help...really

intr-o nota serioasa, nu prea des intalnita pe aici. m-am hotarat sa imi iau apartament (nu chiar acuma, dar cand fac 6 luni la job). in mod evident, am nevoie de un credit. rugamintea mea se adreseaza oamenilor care lucreaza la banci (in afara de BRD ca acolo stiu cum stau treburile). as vrea sa stiu daca imi poate face cineva o simulare, foarte serios vorbind, ca sa aflu cati bani pot sa iau, care imi va fi rata si care sunt conditiile la fiecare banca. cine ma poate ajuta sa-mi lase un comment cu o adresa de mail. o sa am grija sa nu postez comentariile care contin date de contact ca sa nu se trezeasca nimeni agresat/floodat/spamat.

pretty pliiiiiiz...astept commenturile voastre...si pun si poza pitzi daca-i musai :D

6 comentarii:

Nightwane spunea...

Asteptam poza pitzi, langa soba, prabushita pe covor si cu cercei cat casa.

Alina spunea...

astept data de contact mai intai:P
si nu vreau langa soba, vreau in baie, cocotzata pe veceu :P

Anonim spunea...

nu e mai simplu sa dai o fuga la banci sa citesti conditiile de imprumuturi care difera de la banca la banca sa citesti tot ce e stipulat si cu caractere minuscule sa nu fie surprize? pt asa ceva e mai adecvat sa te duci la banca nu sa intrebi pe un blog :nerd:

Alina spunea...

mai, it may come as a surprise dar chiar m-am gandit si la asta. tinand cont de faptul ca lucrez 9-10-11 ore pe zi, incepand undeva la 9, uneori 10, nu prea am timp sa ma plimb pe la banci si sa stau acolo si sa imi fac simulari de credite pe diferite perioade si diferite venituri. da...stiu...sunt si unele banci deschise in weekend, dar nu stiu pe unde si nush cand si cum pot sa ajung si acolo ca uneori treaba mea se extinde si in weekend putin asa...
deci da, era mai adecvat sa ma duc la banca dar ziua mea nu e destul de lunga cat as fi vrut si nici programul nu e destul de flexibil cat mi-ar fi trebuit :wink:

Alex spunea...

finzoom.ro
vezi acolo ca sa iti faci o idee

Alina spunea...

merci Alex. foarte tare site-ul