joi, 18 iunie 2009

GOGOL BORDELLO

ieri am fost la concert...cu peripetii ce-i drept dar am ajuns. parca toate au fost impotriva mea. la 5 mi s-a trantit o clasa de spaniola de care abia am scapat. la 6 fara 5 a inceput o groaza de lume sa traga de mine ca instructorul nu verificase nush ce. la 6 si 5 am tulit-o...si mi-a plecat metroul de sub nas. la herastrau am prins toate stopurile pana am reusit sa traversez. deja stateam pe trotuar si eram bouncy bouncy de se uita toata lumea la mine. prin parca am luat-o la trap pana cand am ginit tatrul de vara, dar nu gaseam intrarea. am gasit-o pana la urma si am gasit si casa de bilete. mi-am luat bilet si m-am calmat. atunci am reusit si eu sa respir ca lumea. m-am dus sa imi iau de baut...mi-am luat ca tuta 2 sticle sa-mi ajunga...si nu am avut voie cu ele inauntru (grrr). acolo am avut noroc ca am intrat printre primii asa ca nu am stat deloc la coada la bauturi, mi-am luat un pepsi si mi-am gasit un loc strategic pe randul 3. si am staaaat pana cand a inceput taraf de haydouks. astia sunt o parte din taraful din clejani, evident toti sunt rromi, cel putin 2 erau tata si fiu, dar faceau niste chestii cu viorile alea de nu mi-au venit sa cred. si au si dansat, si ne-am si distrat (mai ales de un nene foarte burtos, cu o camasa foarte colorata care a dansat tinandu-se de burta :) 0. pe langa asta, era unul in public care facea break dance pe muzica lautareasca. priceless. la un moment dat iesisera cativa de la gogol bordello si faceau poze celor de la taraf de haydouks. pana a iesit eugene, si atentia publicului s-a indreptat spre el. degeaba facea el semne sa ne uitam la aia de cantau, ca toti ii faceau cu mana si strigau la el. pana cand s-a retras in spatele cortinei sa nu-l mai vada chiar tot publicul. eu am facut gat de lebada si tot l-am vazut :D

cei de la gogol bordello au cam intarziat, ca au fost probleme cu sonorizarea, dar cand au intrat in sfarsit pe scena a inceput dementa. toata lumea in picioare, toata lumea batea din palme, sau sarea, sau fredona, sau dansa, sau multe dintre astea simultan. teatrul era plin ochi, iar pe scena...nebunie. au cantat melodii mai vechi, melodii mai noi, eugene a fugit aproape fara oprire dintr-un capat in altul al scenei, a dansat, a sarit, a urlat si cred ca isi ura microfonul foarte tare. la un moment dat a vrut sa smulga microfonul de pe suport, dar firul de la microfon era infasurat pe batzu ala asa ca a smuls suportul cu totul si a daramat o boxa. in momentul ala tipul responsabil cu cunetul a capiat de nervi. a venit in fuga sa descurce firul, sa aduca alt suport si s-a chinuit cat a putut sa aseze microfonul ca lumea (dupa ce a terminat versurile eugene a dat cu el de pamant). la alta melodie, eugene a adus un fel de galeata de metal pe care a pus-o peste microfon si a inceput sa bata in ea...deh...ritmuri deosebite (la fel cum si tipele au cantat la razatoare :) ). apoi...a dat iar cu microfonul de podea. cred ca aia cu sunetul deja isi taiau venele...ca ii veneam pe margine crispati in ultimul hal.

din pacate nu am fost inspirata sa imi iau un aparat foto cu mine, asa ca nu am poze sau filme, dar am vazut ca sunt poze pe metalhead: http://www.metalhead.ro/poze/Poze_Gogol_Bordello_la_Bucuresti-foto/Gogol_Bordello_la_Bucuresti-foto-gid-107025-it-1099241-l-1

cand apar filme pe youtube...le pun aici sa fie pentru posteritate

abia astept sa vina din nou...data viitoare ma duc in fata de tot, poate reusesc sa-l ating :D
si ma imbrac in negru sa nu se vada daca arunca cu vin pe mine, cum a facut aseara cu oamenii din primul rand

ah...am uitat sa mentionez ca a venit si max imi-scapa-celalalt-nume cu ei. este demential omul ala...s-a agitat aproape la fel de mult ca eugene si a aruncata cu apa pe multime :))

mi-e lene sa recitesc ce am scris, dar sunt convinsa ca nu am reusit sa redau nici macar o sutime din ce a fost aseara acolo. nu se poate...

all in all...vreau sa ii port copiii lui eugene :))

Niciun comentariu: